יום שבת, 9 באוקטובר 2010

אממ...זה לא אמור להראות ככה; המרחק הקטן בין מטופחת למוזנחת

נשים רבות משקיעות זמן וכסף בהופעתן החיצונית במטרה להיות יפות וזוהרות אבל 'נופלות בקטנות'. כמה דברים שתמיד תופסים לי את העין וגורמים לי לחשוב "לא עדיף היה כבר לוותר?" או "איך לא שמת לב?!?!"

מכוני מניקור-פדיקור צצים בכל פינה והמודעוּת לטיפוח הציפורניים רק הולכת וגוברת ובכל זאת, אני נתקלת לא אחת בנשים שבוחרות לאמץ טרנד צבעוני כלשהו אך שוכחות (או מתעצלות?) להסירו או לחדשו כשמתחיל להתקלף.
אם התחזוקה בעייתית עבורך, ותרי!
ידיך יראו מטופחות יותר ללא לק מאשר עם הצבע הטרנדי התורן, מקולף.
החלופה - קלה יותר לתחזוקה וסלחנית מעט יותר לקילוף קל- לק בהיר או בגוון שדומה לגוון עורך (אך מבלי שיראה 'עירום' מידי אם את לא רוצה לוותר על האפקט).


אחד הדברים שצורמים לי במיוחד הוא"החזיה המציצה"; אני לא מתכוונת לכתפיה סוררת שמגיחה כי התכופפת והחולצה זזה, או אם את סוג של גוון סטפני והחזיה האדומה אמורה להיראות מבעד לגופיית הנמר... אני מתכוונת לאותן חזיות שלא מתאימות לגזרת הבגד וכך מחרבות את ההופעה כולה.

גם אם זו שמלה/חולצה ממש יפה; אם אין לך חזיה מתאימה או שמבנה גופך לא תומך בבגד, ותרי!
חברות ההלבשה התחתונה מציעות כיום דגמי חזיות המותאמות למגוון הגזרות המשתנות של השמלות והחולצות, כולל חזיות שניתנות ללבישה בדרכים שונות כך שאין הכרח לרכוש מספר רב של חזיות.



ואם כבר דברים שמציצים...


לא אחת יצא לי לטפוח למישהי זרה על הכתף ולהכניס לה בעדינות את תוית החולצה פנימה. זה אומר שהלובשת לא הסתכלה במראה לפני שיצאה מהבית וזה יוצר מראה קצת מרושל (גם אם 'בקטנה'). לקטגורה הזו אני גם מכניסה את הכותפות הפנימיות לתלית הבגד שמציצות לפעמים בבית השחי...
ובל נשכח את "התחתונים המציצים"; בד"כ זה קורה בזמן ישיבה ובמיוחד כאשר לובשים מכנסיים בגזרה נמוכה. בידקי כיצד הישבן נראה במכנסיים ובמיוחד בידקי כיצד נראה כשאת מתכופפת. זה אפשרי!





זו הזדמנות מצויינת לציין שאני ממש לא ממליצה לשלב תחתונים שחורים עם מכנסיים לבנים/בהירים...



איפור הוא נושא מורכב; אין ספק שצריך לדעת כיצד להתאפר וכיצד להתאים את המוצרים והצבעים הנכונים לך ולנסיבות (איפור/לילה, יומיומי/לאירוע וכד'). אבל יש כמה דברים שעליהם אין מחילה (טוב, אולי קצת נסחפתי..);
בדומה ללק, אם בחרת באודם צבעוני אני מצפה לתחזוקה הולמת; שפתיים שבמרכזן חלל שאינו צבוע לא נראות טוב. כאמור, אם אין לך אפשרות, זמן או מראה קטנה זמינה לתחזוקה- ותרי! אולי ליפגלוס הוא הפתרון בשבילך?
אודם על השיניים הוא תקלה מצערת... אני מקווה שתמיד יהיו לידך חברים טובים שיפנו את תשומת לבך (ולאוכל בשיניים...). טיפ להפטר מעודפי אודם: לאחר מריחה הכניסי את האצבע המורה אל הפה ומישכי החוצה בעדינות.
אם איפור העיניים מרוח את נראית עייפה; בידקי אם יש מקום להחליף את המוצר או להיעזר בפודרה (מומלץ לפדר את העפעף לפני מריחת הצללית).
איפור משמעותי בפנים מחייב שימת לב גם לצוואר בכדי שלא היו הבדלי גוון חדים.


והדבר האחרון ואולי הכי דבילי, ובכל זאת... המדבקה בסוליית הנעליים. כן, אני בהחלט טורחת להוריד אותה!
זה בולט במיוחד בנעלי עקב, אך גם את את נוטה לסכל רגליים ...


תשומת לב לפרטים הקטנים יכולה לעשות הבדל משמעותי הרבה יותר למראה שלך מ"עוד חולצה יפה".

שבוע טוב!

תגובה 1:

  1. מסכימה במיליון אחוזים...
    כדי למנוע את מכת "התגיות המציצות", אני פשוט משתדלת לגזור אותן מבגדים בעייתים.

    השבמחק

נו?? אז מה חשבת? (-: