יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

דיאטת האופנה -יום 5 (חמישי שמח!)

התעוררתי לבוקר קריר (טוב, יחסית...היתה קצת רוח) ונזכרתי שיש לי עדיין פריט לא מנוצל (!!) - קרדיגן קצר וסגול. הו, האושר... אז היום לבשתי את השמלה המנוקדת ואת הקרדיגן.
הוספתי:

4 צמידים שנרכשו באמסטרדם אבל אני בטוחה שמקורם בהודו...
סנדלי רצועות- קנת' קול. הרצועות מתחלפות; מבריקות ומט (בד).

בתמונה הזו - בניגוד לזו של יום 1- קל יותר להבחין באלמנט הפּליסֶה שבמרכזה של השמלה. צילמתי גם מקרוב. אני אוהבת שיש little touches...

הקרדיגן חותך אותי בדיוק בשליש הגוף ויוצר חלוקה נכונה של הגוף. שליש למעלה- 2 שלישים למטה.

עוד לא החלטתי כיצד להתמודד עם האתגר במהלך הסופ"ש.
מניחה שארמה... מודה! הוזמנתי כעת לאירוע צהריים מחר ועל אף שניתן ליצור לוק-שישי-לדרינק-צהריים מתוך המבחר, עברה תקופה מאז שהיו לי כאלו תוכניות לשישי ואני מאמינה שארצה לגוון ולהתרענן גם במובן הזה.

זה אתגר מעניין שבאמת גורם לי לחשוב על התרבות הצרכנית שלי (ועל זה שאני ממש רוצה עוד ג'ינס שווה...) שלא לומר 'פזרנית' לעיתים. השבוע שודר בערוץ 10 הפרק הראשון של סדרה בשם "המדריך למליון הראשון" שנגע אצלי בדיוק בעצב הזה. אני אוהבת לקנות ויודעת מתי זו לא קניה חיונית (אממ... בד"כ... זה לא שאין לי מה ללבוש...) אבל יש לי תחושה שהניסוי הזה יהיה נקודת המפנה אליה אני מנסה להגיע מזה זמן. לא "לא לקנות" או לא לצרוך אופנה, כמו להיות יותר מודעת לכלל ההוצאות שלי.
I guess only time will tell...

הנה סקירת הדיאטה ב-onlife שאלמלא ההזמנה, אני בספק אם הייתי 'משתעשעת' בחוויה שכזו.

סופ"ש נפלא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: