יום שישי, 22 באוקטובר 2010

וביום ה-6, חזרה בתשובה

אתמול כתבתי שככל הנראה ארמה היום, אבל תגובתה של איילת עוררה בי מחשבה נוספת והחלטתי לדבוק באתגר. מה, זו לא אנרכיה... ואיך אוכל להתעצבן בלב שלם על מי שלא מאותת לפני שעוקף אותי אם גם אני אחליט שהחוקים תקפים רק כשנח לי?... אז נכון שלסופר קפצתי בשמלת בית פרחונית (סליחה, לא צילמתי... זו ממש היתה 'קפיצה'), אבל לאירוע הלכתי בג'ינס וטי-שירט! הג'ינס מתאים לנסיעה על הקטנוע (שלו) והטי מתאימה למזג האוויר. בשמפינה השיקו כמה סוגי למברוסקו חדשים ונסענו לת"א לפגוש חברים לדרינק של שישי בצהריים.
הוספתי:
קלאצ' עור בציפוי לבן מבריק - דניאלה להבי (מתנה מ'חמותי')
שרשרת - מתנה (ככל הנראה מרומא, אולי מבנגקוק)
נעלי עקב אדומות - DKNY
טבעת קוקטייל אדומה (שענדתי גם ביום 2) - מנגו
חזיה אדומה - כשאין הרבה בגדים גם חזיה אדומה היא אביזר- נדמה לי של לי קופר.
קסדה ורודה. היה כל כך נעים שאפילו לא הייתי צריכה לרמות עם מעיל! (ילדים, אל תנסו את זה בבית...)

אני לא נוהגת לשלב חזיה צבעונית עם חולצה לבנה אבל הפעם החלטתי לגוון אה-לה-מרי קייט אולסן ושילבתי חזיה אדומה, להרגשה הטובה. החולצה דקה יחסית ובעלת מפתח רחב ואם משהו הציץ, זה התאים...

מחוץ לאתגר לא הייתי מתלבשת כך. יצא לי לציין פה שאני לא ממש נערת ג'ינס וטי-שירט. זו באמת הטי הלבנה היחידה שלי... והג'ינס; בהיר מכדי להתאים לאירוע, גם אם הוא בצהריים. אם הייתי משנה דבר אחד ובכל זאת שומרת על צביון ההופעה, הייתי בוחרת בג'ינס כהה וגבוה יותר. הג'ינס הזה נקנה ממש למטרות יום-יומיות ולא לשילוב עם טי...
ובכל זאת, היה לי נח... גם בבגדים וגם עם עצמי. שבת שלום איילה (-:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: