יום ראשון, 17 באוקטובר 2010

דיאטת האופנה - יום 1

בשבת בבוקר החלטתי שאין טעם יותר לדחות את הקץ והתחלתי לבחור בגדים לאתגר. הבחירה לא פשוטה; ציינתי בפוסט הקודם את החששות המיידיים וכשהגעתי ליישום מצאתי שיש עוד כמה לבטים:
מצד אחד אני רוצה להתלבש באופן שמייצג את הסגנון שלי אבל מצד שני, אני אוהבת לגוון ולא תמיד נכנסת לאותה "קוביה". מצד אחד אני רוצה להרשים אתכם (אם כבר כנות...) אבל מצד שני זה אף פעם לא שיקול באמת... אני נהנית מתגובות על הופעתי אך נאמנה לעצמי ולא 'מתלבשת בשביל אחרים'.
פריטים מסויימים ששקלתי לבחור - כמו חולצת שמלה לבנה - התגלו כמוגבלים למטרות האתגר; הגזרה לא מאפשרת לחגור חגורה ואז היכולת שלי לשנות אותה קטנה באופן משמעותי...

ומה יהיה עם מזג האוויר??!

בסופו של דבר, אלו הבחירות - השתדלתי לבחור בפריטים 'רגילים' יחסית; הם נוחים ל'מניפולציה' ומייצגים מלתחה סטנדרטית. יחסית... ולא פחות חשוב- רק 2 מתוך ה-6 הם מקולקציות נוכחיות.
חצאית כחולה כהה - זארה
חולצה עם כיסים- זארה
קרדיגן סגול- מנגו
ג'ינס וטי-שירט (טרום גיהוץ...)- ג'ינס מגאפ, טי-V של H&M
שמלה מנוקדת של טלי אימבר

היום לבשתי את השמלה. אני מאד אוהבת אותה- היא קלילה (מבד טריקו דק) אבל גזורה ותפורה היטב. אלמנט פליסה לכל אורכה במרכז. בעלת שרוול קטן ומחשוף מרובע שלא נחשף הפעם... וכמובן צבעוניות "קלה". הוספתי:
צעיף באותם גוונים, בעל 3 דוגמאות שונות - נמר, זברה ופרחים - גאלה. במהלך היום נכרך בצורה קצת אחרת
חגורה רחבה, מבריקה מעט - מנגו (היתה על שמלת קיץ. השמלה ניתנה לחברה, החגורה בשימוש רב)
צמידים: 2 פושטיים (נדמה לי שנקנו ב-H&O) ואחד שווה, שהיה של אמא שלי.
נעליים בצבע קרם - ניין ווסט
שכחתי לצלם את התיק... שחור. עור

על אף שהחלטתי לא לבחור את האיבזור מראש, היה לי קצת יותר זמן בבוקר; אין ספק שקל יותר לאבזר מלבחור את האאוטפיט כולו... רמת הסטרס לא גבוהה מידי אם כי אני מתחילה להפנים את מחוייבות התחזוקה באתגר שכזה (כביסה/גיהוץ).
אולי מתישהו לא אהיה נבוכה להצטלם ואמצא פוזה נינוחה יותר.... נראה מחר.
וככה הציגו את האתגר בפורטל Onlife

2 תגובות:

נו?? אז מה חשבת? (-: