יום רביעי, 20 באוקטובר 2010

דיאטת האופנה -יום 4

היום התחלתי "למחזר"; הכי טבעי היה להתחיל עם הג'ינס. זה פריט שמיועד לחרישה וטבעי יחסית (אם כי לא לי...) ללבוש ג'ינס יום אחרי יום. צירפתי אליו את הטי הלבנה. גם, טבעי... זה הכי "ג'ינס וטי-שירט" שיש לי.

האיבזור קליל בנוכחות וגם בצבעוניות, כיאה ליום חם (נוסף...):
חגורה כחולה (עור? אולי...לא בטוחה) - Paul&Bear. נרכשה באותה פעם שקניתי את הצעיף מיום 2.
צעיף צר ודק - מנגו
שרשרת - דפנה קוצר "קוזינה". אחת מהשרשראות החביבות עלי; מעניינת, עדינה, עם אבנים סגולות (אוהבת את הצבע ומשלבת אותה הרבה) ובאורך מצויין.
טבעת קוקטייל כסף/סגול- מנגו
סנדלי עקב - קנת' קול

את הג'ינס קיפלתי הפעם פנימה, למראה ארוך ונקי יותר, שמתאים לנעלי עקב עדינות.
התמונה במרכז - צילום עצמי מהבוקר...
התמונה מימין- צולמה ע"י טל (היי!!) אחר הצהריים, בנסיון כושל שלי להראות את הנעל מזוית אחרת... אבל הצבעים כל כך הרבה יותר חדים, פשוט הייתי חייבת לשים גם אותה.


אתמול בערב סֶמי-רימיתי; הוזמנו לחברים וממש לא התחשק לי ללבוש משהו מ-6 הפריטים. הם מתאימים ליום-יום אבל לא לרביצה אצל חברים... מכיוון שאני מרגישה שם בבית, פשוט לבשתי "שמלת בית", כזו שאני בעצם לא יוצאת איתה לשום מקום (חוץ מלהורים לארוחת צהריים או לסופר).
ציינתי פה בעבר שגם בבית אפשר ורצוי להיראות כמו שצריך, אז מצאתי לנכון לצלם ולהתוודות. חדות העין יבחינו במשהו שקראתי לו פעם "פאדיחה" (ואני לא מתכוונת לפנים המבריקים שלי...)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: