יום חמישי, 14 באוקטובר 2010

דיאטת האופנה שלי

פורטל onlife פנו אלי ואל בלוגריות אופנה נוספות עם הצעה להשתתף בפרוייקט מעניין; דיאטת אופנה.
במשך 10 ימים, החל מיום ראשון הקרוב, אסתפק ב-6 פריטי לבוש (לא כולל אביזרים) אותם אצטרך לשלב בחכמה לניצול מירבי ומיטבי, מבלי להתפשר על הסטייל שלי.
אתגר לא פשוט למישהי שמחשיבה את ארון הבגדים שלה כ"אוסף של שנים" ונהנית לגוון ולהרכיב אאוטפיטים שונים, אבל הוא מתכתב עם מה שאני מלמדת את לקוחותי (וקוראי הנאמנים) וגם עם התנהלותי לאחרונה.
בחודשים האחרונים - מיד עם קבלת ההחלטה על החופשה הבאה (לשוויץ ופריז), ממנה חזרתי לפני כשבועיים - הכנסתי את עצמי לדיאטת שופינג... ההורים צדקו; כסף לא גדל על העצים, ואם אני רוצה להנות בפריז כמו שצריך, שזה לעשות שופינג בכיף, הרי שצריך להתחיל לחשוב על ה"בזבוזים" הלא הכרחיים שהם שופינג למטרות כיף...
את התקופה עד לנסיעה מילאתי במחקר אינטרנטי על החנויות בהן ארצה לבקר ובנסיון להכין רשימת קניות שתתאים להחלטתי להשקיע בפריטים קלאסיים איכותיים ולא לחשוב רק על הסתערות ומאסה. איכות Vs כמות.
ארזתי בצורה מאד לא יעילה - לא רציתי שיהיה לי קר ולא רציתי להרגיש שמשהו חסר והיה מקום!- ובאמת לא נותר מקום רב לתוספות... הייתי חייבת לקנות במשורה!
בסופו של דבר מצאתי את עצמי באופן לא מפתיע לובשת בעיקר כמה פריטים בשילובים שונים, תוך התעלמות מוחלטת מרב הבגדים האחרים... והקניות? לא רבות אך מספקות בהחלט וברובן ישמשו אותי למשך יותר מעונה.
עלי להודות שאני לא מחשיבה את עצמי כ"בלוגרית טיפוסית"; מי מכם שעוקב אחרי הבלוג יודע שאני ממעטת לחלוק פרטים על חיי ומחשבותי ומתייחסת לפלטפורמה הזו כ'בלוג דידקטי' בו אני מנסה לתת עצות ישימות ומחשבות/דעות על אופנה וטיפוח בלבד. כך שהאתגר הוא כפול וסוג אחר של שיתוף...
אז במסגרת השיתוף אוסיף ואספר שלאחרונה אני בפרוייקט של סידור הבגדים. זה "פרוייקט" כי אני לא ממש מוצאת זמן לעשות זאת באופן מסודר ולכן אחת לכמה ימים אני מקדישה קצת זמן למיון, קיפול ותהיות כגון "אני עוד אלבש את זה? אני צריכה את זה? יש לי למי לתת?". אני תוהה אם בתום 'עשרת ימי גמילה' יהיה קל יותר לענות על השאלות האלו...
את הפוסט הזה אני כותבת טרם בחירת 6 הפריטים. החששות:
- מה יהיה עם מזג האוויר הזה?!? הוא יישאר יציב ל-10 ימים?!?!?
- במסגרת החוקים, עליוניות נחשבות לפריט (כלומר אחד מתוך ה-6) ואני לובשת עליונית - מותאמת ללבוש- כמעט בכל יום, כי אני עובדת (גם) במשרד קפוא (וגם כי אני אוהבת את המראה).
- אני לא מכינה את הבגדים מראש; לפי מצב הרוח בבוקר, התוכניות לאותו יום, מזג האוויר והזמן שיש לי להתלבט, אני מחליטה איך אראה היום. לפחות יהיה לי עוד קצת זמן בבוקר ל'סנוּז'...
- רצוי לא לרמות, אבל מומלץ לחלוק במידה וזה קורה; אז אני כבר מתוודה שאני ארמה! יש לי 2 אירועים בשבוע הקרוב אבל את הלבוש היומי אשתדל להרכיב מ-6 פריטים בלבד...
WISH ME LUCK

2 תגובות:

  1. קראתי כמה כתבות בחו"ל על נשות אופנה שהחליטו
    לאור המצב הכלכלי ו/או איכות הסביבה, ללמוד לצרוך פחות. אני אוהבת את הכתיבה שלך, אז מחכה לראות איך יעבור השבוע הקרוב. אגב - אמור להיות חם מאוד! בהצלחה!

    השבמחק
  2. תודה רבה!!! (-:
    עדיין עוברת על הבגדים בראשי... עוד לא התמודדתי עם זה מול הארון... /-:

    השבמחק

נו?? אז מה חשבת? (-: