יום שני, 25 באוקטובר 2010

דיאטת האופנה - יום 9, מריחים את הסוף

בצעד חסר תקדים כמעט, החלטתי ללבוש את אותו פריט יום אחרי יום (הג'ינס היה סוג של ניחא, אבל זה... כאמור חסר תקדים!); זה מבחינתי חלק מהאתגר - כל הקונספט מנוגד להתנהלות שלי וזה צעד אחד נוסף....
לחצאית מאתמול ציוותתי את החולצה הלבנה ואת הקרדיגן.
הוספתי:
צעיף - קוקאי
סנדלי 'לב' סגולים - עמנואל
צמיד CUFF דק - היה של אמא שלי. קשה לראות, העיניים של הנחש הן אבנים בצבע רובי.
הצעיף הזה מאד ורסטילי וחביב עלי במיוחד; הצבעוניות שלו שוברת כל הופעה מונוכרומטית או לחילופין, 'קושרת' ביחד צבעים שלפעמים כאורה לא מתאימים. היום הוא קשר לי את הסגולים, אבל עם ג'ינס לבן ואותה חולצה לבנה, הוא נראה קייצי ממש בתוספת צמידים בצבע טורקיז שמבליטים את הנוכחות שלו על הצעיף.

אני מקפידה לנעול גם נעליים שטוחות; בימים שאני צופה התרוצצות או סתם כדי שיהיה לי ממש נח אבל בעיקר כדי לשמור על הגוף. נעילת נעלי עקב תורמת הרבה להופעה; היציבה משתנה, אפשר 'לשחק' עם הפרופורציות (חלוקת הגוף), יש בגדים מסויימים שפשוט נראים טוב יותר כך ובמקרה שלי, כל תוספת לגובה מתקבלת בברכה. אבל זה גם לא ממש בריא ובטווח הארוך, עלול להיות מאד לא אסטטי. מאז שצלמי פאפארצי החלו מצלמים את כפות הרגליים של ויקטוריה בקהם - בתקופה בה היו שמועות על ניתוח שהיא עומדת לעשות בגלל העצם הבולטת- התחלתי לדאוג ולשים לב לכך. לשמחתי לא חסרים דגמים של נעלי סירה וסנדלים נפלאים.
הסוף מתקרב. לא אכחיש שביומיים האחרונים אני כבר עוקבת אחרי מזג האוויר של יום רביעי ומנסה לחשוב מה אלבש אז, כשאחזור להיות עצמאית לחלוטין. אני מעבדת את החוויה ומנסה לתמלל אותה עדיין לכדי מסקנות... היי, יש לי עד מחר!

בינתיים, היום השמיני שלי ושל שותפי לאתגר ב-onlife

תגובה 1:

  1. אני משתדלת לא ללכת עם עקבים כלל. בשבוע שעבר נעלתי מגפונים עם כעקבים ועד עכשיו כואבת לי הכרית של הרגל כי כלל הלחץ היה עליה. מה לעשות? לא כולנו נועדנו להיות כוכבות של סרטים...

    השבמחק

נו?? אז מה חשבת? (-: