יום שני, 18 באוקטובר 2010

דיאטת האופנה - יום 2

יום שני זה עדיין קל... הבגדים נלבשים 'פעם ראשונה', בחרתי פריטים שאני אוהבת וניתן עדיין להתלבט - אם כי בקטנה- "אז מה אני אלבש היום?".
היום לבשתי את הטי של H&M ואת החצאית של זארה.
כשהייתי בפריז כל מה שרציתי מ-H&M היו עוד טריקו לבנות כאלו (V) וגרביונים שחורים... רצה הגורל והגעתי לסניף שהיתה בו מכירה לא מתוכננת ולכן - כך אני מניחה- לא נותרו דברים כל כך בסיסיים. כנראה שאין מנוס מלקפוץ לאחד הסניפים המקומיים; אמנם בעבר לא מצאתי שם כאלו אבל תמיד נחמד לראות מה התחדש.
את החצאית הזו אני לובשת לא מעט; כחול כהה הוא חלופה נפלאה ופחות פורמאלית לשחור והיא משתלבת לי עם המון חולצות, קרדיגנים וצעיפים. חשוב מזה- הגזרה שלה מאד נכונה לי וכמובן, יש כיסים! זה תמיד יתרון מבחינתי.
שילבתי עם:

נעלי סירה בכחול כהה (נרכשו בפריז ב-Reppetto). צילמתי מקרוב שתראו את הצנוץ הקל.
צעיף קליל של Paul&Bear
טבעת אדומה של מנגו
הצעיף הזה נכרך המון סביב צווארי! הצבעוניות שלו מחמיאה לי (כחול זה הצבע שלי), האדום שבו זורק צבע ומשתלב גם עם נעלי סירה אדומות
שיש לי (ושעמדו היום כאופציה) ויש בו גם נגיעות של ורוד, לבן, טורקיז וחאקי, כך שהוא משתלב נפלא גם עם הצבעים הללו. עם הגעתי לאזור ממוזג, הצעיף עובר ל'תצורת הגנה' כמו בתמונה הקטנה. זה גם נותן קו אורך.
הפעם צילמת את עצמי... קצת פחות נבוכה, אבל לא ממש מוקפדת; אצתי - פעמיים...- להגיע בזמן לעמדת הצילום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: