יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

דיאטת האופנה -יום 3

היום היה חם. שמתם לב?? מכיוון שרוב היום אני בסביבה ממוזגת החלטתי לא להתחיל למחזר עדיין ולבשתי - כמתוכנן- את 2 הפריטים האחרונים והלא ממש רלוונטים למזג האוויר: ג'ינס (GAP) וחולצת ויסקוזה של זארה. אלו גם 2 הפריטים החדשים ביותר מבין הנבחרים; שנייהם נרכשו בתקופת ראש-השנה האחרון.
מזה זמן שחיפשתי ג'ינס. יש ברשותי כמה שווים (פרימיום ג'ינס) מתקופת ניו יורק, ועוד כמה שצברתי במהלך השנים, אבל רובם גדולים עלי (פה אין מאפינס...) או פשרה שהתקבלה במהלך החיפוש. גם הג'ינס הזה הוא "ליד" אבל ענה על הצרכים המיידים. המותן מעט נמוכה מבחינתי אבל הוא לא "גזרה נמוכה", המחיר תחרותי, הצבע קז'ואל-טוב (חיפשתי כהה יותר) ויש לו את הקיפול המעוטר הזה שעשה לי חיוך. כשלא בא עליו, פשוט מקפלים פנימה...
את החולצה קניתי מתוך כוונה ברורה 'לחרוש עליה'; עוד טרם המדידה היה לי ברור שאוהב אותה. הצבע ניטראלי ולכן הולך עם הכל כמעט (וגם מתכתב עם טרנד הניוד), מראה האובר-סייז חביב עלי (כשעשוי טוב וכשזה לא בהגזמה) ויש לה ברק עדין - או כמו שהגדירו באתר: גימור סאטן- שמאפשר לשדרג אותה.
התלבטתי איזו שרשרת לענוד אבל היה חם מידי בשביל משהו דרמטי, והאמת היא שלמרות שזו חולצה שכדאי להוסיף לידה צבע, אני אוהבת אותה לפעמים גם כך, נטולת איבזור. הוספתי:
צמידים מ-accessorize - שני סטים שאני בד"כ עונדת ביחד.
נעלי עקב - ניין ווסט
לקחתי צעיף - Paul&Bear- אבל לא הייתי זקוקה לו אז נותר בתיק
והתיק... סוף סוף זכרתי והצטלמתי איתו וגם צילמתי בנפרד. תיק עור שנרכש בפריז בהנחה שערורייתית.
אני כבר לא מחליפה תיקים כמו פעם... כשיש אחד-שניים טובים שמתאימים להכל זה לא נחוץ, ואני מרגישה שזה הפך אותי לפחות פאנאטית. באמת! אני מלמדת על פרופורציות (של הגוף) ותמיד מזכירה שגם מומלץ לקחת את הכל בפרופורציה. לא להתרגש ולא להקשות- צריך להנות!
מחר מתחילים למחזר. בערך...
והנה איך שזה נראה ב-onlife

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: