יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

דיאטת האופנה -יום 8.

שבת נינוחה בבגדי בית אפשרה לי קצת להתגעגע לששת הפריטים ומזג אוויר סלחני יחסית אפשר לי ללבוש שילוב שככל הנראה אלבש עם גרביונים ונעליים סגורות באחד מימי הסתיו (מתישהו זה יקרה והוא יגיע!); חולצה ארוכה וחצאית של זארה.
הוספתי:
שרשרת - שלי דהרי
צמיד CUFF כסף/זהב- היה של אמא שלי
נעלי עקב פיפ-טואו - ניין ווסט
הנעליים ישנות מאד אבל נוחות ומקבלות עדיין מלא מחמאות.
השרשרת היא אחת מהחביבות עלי והיתה סיפתח למערכת יחסים נפלאה עם שלי ועם התכשיטים שלה. בחמשוש האחרון שלי הציגה את קולקציית הסתיו החדשה שלה אבל לא הספקתי לבקר ואני מתכננת ביקור בסטודיו שלה בקרוב.
ה'שוס' של היום; מישהו ראה אותי ותהה - לאחר מבט בוחן- אם סיימתי כבר עם הדיאטה. אמנם לא יצא לו לראות אותי בכל יום, אבל כשתחושת ה"נמאס" מזדחלת גם זה סוג של וואו. ובאמת, הרגשתי היום שהבגדים נראים אחרת מאיך שנראו בימים הקודמים, ולא בגלל האיבזור המועט אלא בגלל השילוב!
אני מאוד אוהבת אביזרים אבל כשזה מגיע לתכשיטים, אני גם מתחברת למראה המינימליסטי. כשהבגדים בעלי גזרה טובה אני לעיתים מוותרת על תכשיטים all together; זה בא בתקופות... המראה של היום יכול לעבוד עם סגנונות שונים של אביזרים אבל גם להיראות קלאסי ונקי בלי תוספות בכלל.
מזמן לא הזמנתי אתכם לבקר בעמוד של לי'תלבש בפייסבוק...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: