יום שלישי, 25 במאי 2010

לימים שבא 'רק ללבוש טי-שירט'

אני מודה: אין לי כמעט טי-שירט קלאסיות, כאלו עם צווארון עגול. טוב... יש לי אחת. אני מהאסכולה שטוענת שנשים צריכות להמעיט בלבישת חולצות טי-שירט ובאופן ספציפי להמנע מהקלאסיות, הגבריות... ואבוי לאלו עם הסיפורים שגורמים לאנשים לבהות לנו בחזה ו"לקרוא"... אני חושבת שהמראה הוא נערי מידי ולרוב לא מספיק מחמיא. אין ספק שבמקרה שלי אני גם מיישמת; אני נמוכה וצעירת מראה באופן יחסי, וחולצת טי-שירט פשוט מצעירה אותי מידי וגוזלת ממני את נשיותי. אני מאוד אוהבת חולצות V לבנות, דקות וקלילות ולאחרונה אף נהנית מכמה חולצות טי-שירט לא-קלאסיות. לאותם ימים בהם בא לך 'לזרוק על עצמך' משהו קליל ולא מתאמץ ובכל זאת לא להיראות כמו תלמיד תיכון, הנה כמה אפשרויות לשידרוג ה-T. כמובן שמדובר בחולצות של נשים ולא בחולצות ט-שירט שהוסבו מבגדי ילדים...
שני פריטים שכבר כתבתי עליהם בעבר ובוודאי אחזור ואציין בעתיד, הם הז'קט והצעיף. מעל חולצת טריקו לבנה/צבעונית/עם כיתובים, כל ז'קט יהפוך את המראה למתוחכם יותר. צעיף יוסיף צבע, טקסטורה, נשיות ואופי. אלו פריטים שמתאימים גם בחורף וגם בקיץ- ובלבד שהם מבד מתאים לעונה- ונפלאים לשידרוג T.












שרשרת "עם נוכחות" תוסיף צבע ו/או עניין ותהפוך את החולצה לסוג של "רקע" מתון.
















שילוב עם חצאית עם טקסטורה או בעלת צבעוניות דרמטית ובד עשיר;
שילוב בייסיק עם פריט 'עשיר' במראה היא דרך נפלאה ליצור קז'ואל מסגונן או הידור מאופק.













עם וסט צבעוני (שיכול גם לעזור בהגדרת/יצירת גזרה) למראה קליל או מוקפד, בהתאם לסגנון, או עם שורטס מחוייטים; למראה שכנראה לא יתאים לאף משרד אבל בהחלט משמש חלופה שיקית למסיבה או ארוחת ערב.




















חפשי חולצות בגזרה וצבעוניוּת שמחמיאים לך ושלבי עם אביזרים נשיים ליצירת מראה שהוא גם נח וגם מחמיא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: