יום שבת, 5 ביוני 2010

הטרנד ועונשו

אחד הטרנדים הנפיצים (מבחינת פוטנציאל לחשיפת יתר או חוסר טעם) בעונה זו קורא לחשיפת ההלבשה התחתונה; אם מתחת לבגדים שקופים או בבגדים השואבים השראה מההלבשה התחתונה.
אהבתי לראות את האיזון שעשו רוב המעצבים בין חשיפה לגזרות 'חסודות' ובדים רכים, ובכל זאת חששתי מעט מאימוץ שלו לכיוון זול. יצא לי אף לתהות על כך בינואר במסגרת הפינה "אזהרה, טרנד!" בפורום.
אבל לא צפיתי הפתעות מסוג זה... במראות מעט דומים, אימה כפולה מהחודש האחרון:
ג'נט ג'קסון במראה סקסי מאופק שלדעתי קצת התפספס. אם רק היתה לובשת חזיה מעט כהה יותר - שמתכתבת עם הטרנד- או לפחות, פחות 'דודתית'... בנוסף, עושה רושם שהטריק של החזיה עם כתפיה אחת לא ממש עבד; נדמה לי שהקאפ קצת זז שם. אני אוהבת את המראה הכללי, את הזרימה של הבדים ואת התסרוקת החדשה, אבל החזיה קצת הורסת. ובכל זאת, כשראיתי את התמונות הקשות של ליזה מינלי, נזכרתי במראה של ג'נט ג'קסון בגעגוע קל... מבחינתי שום דבר לא עובד פה; אין ספק שיש לה רגליים מרהיבות (ללא קשר לגילה), אך הבד המבריק נראה רע, התלבושת גורמת לפלג גופה העליון להיראות כבד מידי, וזה פשוט נראה זול ולא הולם לגילה.
לפני שאתן מאמצות טרנד, חישבו על ליזה; לי זה לא יקרה!

2 תגובות:

  1. אנונימי21 יוני, 2010

    שלום לי

    תקשיבי, האתר הזה מדהים! אני כל כך שמחה שמצאתי אותו. אני לומדת המון ויש לך טעם משובח שניכר דרך בחירת הכתבות.

    תענוג!

    השבמחק

נו?? אז מה חשבת? (-: