יום רביעי, 19 באוגוסט 2009

מראה מראה שעל הקיר...

צר לי לומר זאת, אבל יש לי תחושה שרבים מהאנשים כלל לא מביטים במראה לפני שהם יוצאים מהבית. אני לא מתכוונת לתהליך האיפור, או הגילוח או אפילו ללהתלבש ולהציץ במראה תוך-כדי...אני מתכוונת בפירוש, לאותה עמידה מול מראת גוף רגע לפני שיוצאים מהבית. ואם אין לכם אחת כזו- זה הזמן לצאת ולרכוש אחת! טוב, אולי אחרי שתסיימו לקרוא את זה...
TOTAL LOOK הוא מינוח שמשתמשים בו הרבה בעולם האופנה והסטיילינג אך פה אני מתכוונת אליו באופן שונה;
אי אפשר באמת לדעת איך אנחנו נראים מבלי להביט בגוף כולו ולראות איך הכל משתלב ביחד. יכול להיות שהחולצה נראתה מעולה במראת חצי הגוף (והטיעון "אבל רכנתי קדימה והצצתי לראות עד קצות האצבעות" לא ממש משכנע אותי...), והמכנסיים כנראה ישבו עליך יופי בחנות, אבל אולי ביחד זה לא עובד?
הנעליים מתאימות בצבע, אבל פתאום ליד החצאית תגלי שהן לא ממש מחמיאות (הפעם)...
יצא לי לציין בעבר שלא מומלץ 'לחתוך' את הגוף כאשר מתלבשים; זה נכון שאם יש אגן רחב למשל, צריך לחשוב על הגזרה שהכי תחמיא לו, אבל אסור לשכוח שיש גם פלג גוף עליון שצריך להלביש!

תויות מציצות - בין אם זו תווית החולצה, או רחמנא ליצלן תווית החזייה, זה פשוט נראה מרושל כשהן מתנופפות בחוץ. בדרך כלל לא נחוצה גמישות יוצאת דופן בכדי לאתר ולטפל.

ליטוש ומציאת תקלות- זו ההזדמנות לבחון את עצמנו בפעם האחרונה לפני 'החשיפה'; החולצה במכנסיים או שחציה בחוץ? הריצ'רץ' סגור? תקוע לי משהו בין השיניים? הכל במקום? ככה אני רוצה להיראות היום??
אחרי בדיקה שכזו אפשר לצאת עם תחושה טובה יותר ועם מראה מלוטש יותר.

ומה עם איזה חיוך לעצמנו לפני היציאה?...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: