יום רביעי, 5 באוגוסט 2009

למה זה עובד? טיפים לנשים גדולות (מהחיים!)

לבוש נכון הוא תמיד חשוב, אך לנשים מלאות וגבוהות הוא חשוב במיוחד!
בעזרת הבגדים ניתן לחטב, לעצב, לכסות את מה שרוצות להצניע, ולהשוויץ במה שיש.
נשים מלאות נוטות להתחבא מאחורי בגדים גדולים מידי, מתוך מחשבה שכך יסתירו את משמנייהן, אך למעשה הן גורמות לגופן להיראות גדול ומגושם מכפי שהוא באמת. הנה כמה דוגמאות לנשים מלאות, עגולות, סקסיות... גדולות מהחיים, שעושות את זה נכון.
מי אם לא אופרה ווינפרי, כדוגמה למישהי שאמנם מנסה דיאטות ללא סוף, אך מתלבשת נכון למידה שהיא עכשיו!
אני רוצה להתחיל בשרשרת ובעגילים- רבות אני כותבת על פרופורציה וזו דוגמה מצויינת- אשה גדולה צריכה תכשיט גדול! שרשרת קטנה היתה 'הולכת לאיבוד' ובוודאי שלא היתה יוצרת כזה אפקט דרמטי. השרשרת מושכת את העין אל הפנים ויוצרת מפתח V מבלי שזה יהיה מחשוף. (יכול להיות שמדובר בחולצה מעוטרת, אך האפקט הוא כשל תכשיט וניתן להעתיקו כך...)
שרוול 7/8 מומלץ לנשים מלאות מכיוון שלמעשה חושף את מפרק היד ואת החלק הרזה ביותר של היד.
הצבעים של החלק העליון והתחתון הם מאותה המשפחה ומאפשרים יצירת מראה ארוך.
בחצאית יש דוגמה של חגורה שמדגישה את המותן הצרה.החצאית לא רחבה מידי בתחתית, בדיוק בפרופורציות המשלימות את רוחב הכתפיים שלה.
קווין לאטיפה היא דוגמה נפלאה לאשה עגולה שמתגאה בנשיות שלה. הדבר המשמעותי ביותר בשמלת הסטרפלס הזו, הוא השימוש שנעשה בבדים ובטקסטורות.
שינוי הגוון והטקסטורה בין החלק העליון לתחתון, יוצר חלוקה של הגוף בפרופורציה נכונה, תוך שמירה על מראה ארוך שנוצר משימוש בצבע אחיד. החלק העליון מובנה (מעט קשיח, מחוכי) ולמעשה יוצר את הטליה. החזה ארוז בבטחה בעזרת חזיית סטרפלס או עםתמיכה פנימית מובנית, והכיווצים יוצרים עניין ועושר וגם עוזרים לטשטש את אזור הבטן.
החלק התחתון של השמלה, גרסה מודרנית לשמלות של רקדניות הפלאפר (flapper) משנות ה-20, צמוד גם הוא, אך בנוי משכבות שיוצרות תנועה, מבלי להכביד ועוזרות לאזן את רוחב הגוף (שמלה צמודה מידי שעוקבת אחרי מיתאר הרגל היתה מדגישה יותר את מרכז הגוף- הבטן)
גם פה עגילים גדולים- לא צריך יותר מזה עם שמלה בוהקת ודרמטית כזו.
לא פחות חשובים מכל אלו, הם היציבה והבטחון שלה. היא נשית ולא מנסה להסתיר דבר!
גם בשמלה השחורה יש שימוש נכון בבד; החגורה המובנית באותו צבע אך בגוון אחר, יוצרת מותן מבלי לחצות את הגוף בצבע שונה וכך יוצרת סילואטה ארוכה יותר. ראו את 2 קווי האורך היורדים מהכתפיות לכל אורך השמלה; הם יוצרים אשליה צרה כי העין מתקבעת על החלק האמצעי. גם פה ניתן לראות כיצד הדוגמה על הבגד מטשטשת את הבטן ויוצרת ענין.
מי שלא מרגישה בנח לחשוף את ידייה, יכולה להוסיף למראות כאלו של או שרוולון; אם את בוחרת בשל, הייתי ממליצה על צבע שונה מזה של השמלה או מבד שקוף, בכדי לא ליצור מראה של 'גוש צבע' גדול ונטול גזרה.
שמלות מעטפת (וגם חולצות מעטפת), מחמיאות כמעט לכל אשה! הן טובות מאד בטשטוש אזור הבטן ובחלוקה נכונה של הגוף. לרוב יהיו עם מחשוף בצורת V, אשר ממקד את הפוקוס אל הפנים.שימי לב להדפסי הפרח הגדולים; אם היתה דוגמה קטנה על הבד, היא היתה עמוסה מידי. בדומה לתכשיטים הגדולים, גם פה הפרופורציה היא נכונה. שוב אורך השרוול 7/8, מחמיא ונכון. אגב, המצולמת היא הסופר-מודל הראשונה למידות גדולות ומגישת טלויזיה. שמה אמה Emme.
הג'ינס משמאל (מתוך קטלוג של חברת kiyonna) בגזרה גבוהה וישרה. הוא צמוד בחלק הרחב ביותר של האגן וממשיך בקו ישר כמעט עד הרצפה. צבע מכנס כהה ופלג גוף עליון בהיר, מאזנים את הפרשי הפרופורציה. הנעל עם שפיץ, עוזרת גם היא בהארכת הגוף. החולצה עם מפתח סירה, החושף את עצמות הבריח ועוזר למשוך את העין אל הפנים. השרוול מסתיר רק את האזור המלא ביותר של היד. בסה"כ תלבושת לא מרשימה במיוחד, אך הגזרות נכונות!
כמה מילים על הלבשה תחתונה... אם את מלאה, את חייבת לשים לב לחיתוך הישבן ע"י התחתונים, אשר נראה מבעד לבגדים. אני ממליצה לחפש מחטב טוב (יש כאלו המתאימים לקיץ), אשר פשוט יכול לעשות נפלאות לגופך. ראי את התמונה למטה, מהאתר של אופרה ווינפרי אשר סיפרה בתוכנית שהיא לובשת מחטבים ומרוצה מאד- זו אותה אישה, לובשת את אותו המכנס, פעם עם תחתון רגיל ופעם עם מחטב. די מדהים, לא?
אם את לובשת חלק תחתון מובנה, המחטב פחות נחוץ למרות שיעשה הבדל, אך אם את לובשת שמלה או מכנס דקים, המחטב יעשה הבדל משמעותי. כמובן שגם חזייה במידה ובגזרה הנכונות, תעזור לבגד לשבת עליך באופן יפה ומחמיא יותר.

זיכרי - הגזרה והמידה חשובים לא פחות מהסטייל! למעשה, הם יוצרים אותו... אז אל תתחבאי מאחורי הבגדים. תיעזרי בהם.
מוזמנות לשאול שאלות נוספות בבלוג. ניתן לתאם פגישת ייעוץ אישית או הדרכה קבוצתית.

3 תגובות:

  1. אנונימי10 אוגוסט, 2009

    האם תוכלי לכתוב גם על נשים שמנות ונמוכות?

    השבמחק
  2. אנונימי27 ינואר, 2010

    אני קניתי שמלה בבורדו בכפר מל"ל - יש שם מלא שמלות - שווה לנסות

    השבמחק
  3. בבורדו באמת יש מידות גדולות אבל לא את טווח המידות שיש בחנויות "קלאסיות" למידות גדולות. שווה לבדוק מראש אם מישהי במידה מעל 46-50.

    השבמחק

נו?? אז מה חשבת? (-: