יום חמישי, 23 ביולי 2009

למה זה עובד? טיפים לבעלות ישבן

ג'ניפר לופז בנתה עליו קריירה, קים קרדשיאן במהלכה של בניית קריירה בזכותו, וסקארלט ג'והנסן גאה בו לא פחות. באנגלית, מתייחסים אליהן כ-curvy ו- bodylicious ובעברית...בעלות אגן/ישבן... קצת פחות מרשים ומרומם, לא? בכל מקרה, אלו נשים שגאות בגופן ו(לרוב) מתלבשות נכון עבורו.
נכון, אין לנו שטיח אדום אמיתי בארץ...אבל מהתמונות -חלקן זוהרות פחות- אפשר ללמוד עקרונות שניתן ליישם גם בחיי היום-יום.

במראה היומיומי של ג'ינס וחולצה לבנה, יש כמה אלמנטים שעובדים לטובתה ביצירת מראה ארוך וצר יותר:
הקרדיגן האפור יוצר V מאד עמוק ובכך מושך תשומת לב אל הפנים ומאריך הגוף. בנוסף, הוא חותך את הרגל בנקודה צרה יחסית, ולא מסתיים היכן שהאגן הכי רחב.
ההצלחה הגדולה ביותר - הצעיף! הוא גם מוסיף צבע ובמיוחד מצר את הגוף ומאריך אותו. למה? הוא בצבע בולט יותר ולכן מהווה נקודת פוקוס. העין מתרכזת בפנים ובמרכז הגוף (החלק התחום ע"י הצעיף)
מה שלא רואים בתמונה הזו, אלו נעלי העקב אשר תורמות גם הן ליצירת מראה ארוך (שחורות, דומות בצבען לצבע הג'ינס וכך יוצרות רצף צבע).

שימוש דומה נעשה בלוק הזה; הג'קט הלבן גורם לגוף להיראות דק וארוך יותר כי העין מתרכזת בחלק צר של השמלה.

ובתמונה למטה משמאל, שוב קרדיגן, ליצירת מראה צר ע"י שימוש בצבע, ומשיכת פוקוס אל הפנים ומרכז הגוף.
תשומת לב מיוחדת אני רוצה לתת לג'ינס- זהו מראה נכון ומתוחכם!
הוא בגזרה גבוהה- החגורה מבליטה את המותן הצרה שלה.
מתרחב מהחלק הרחב ביותר באגן (זוהי גזרה ישרה)
ומגיע ממש עד הרצפה, מבלי לנקות אותה...בשילוב עם נעלי עקב, היא יצרה פרופורציות חדשות לגופה!


לג'ניפר לופז יש רגליים מהממות, והיא לא מתביישת להשוייץ בהן. לטעמי,השמלה מעט קצרה מידי (לגילה...) ובכל זאת רציתי לציין כמה דברים לגבייה:
הגזרה של השמלה היא גזרת A, אשר בדומה לאות, מתרחבת כלפי מטה. הבד מובנה ולא נדבק לישבן או לקימורים שלא רוצים להבליט. נוצרת תחושה שאין ישבן גדול, אלא שכך זה צריך להיראות. המראה הזה עובד בעיקר בזכות הרגליים שלה, והאורך; כעקרון, מבנה A קצת "טריקי" לבעלות ישבן, מכיוון שמרחיב את האיזור. בתמונה זו, השמלה מספיק קצרה בשביל שזה יעבוד.
הצבע- אופנתי ומחמיא מאד לגוון העור שלה ולמעשה כמעט לכולן (אם גוון העור שלך בהיר מאד, המראה שיווצר עשוי להיות חיוור מידי). מכיוון שזהו צבע מאד דומיננטי, והשמלה בעלת עיטור, האביזרים מועטים וקטנים. זה מצויין! לא צריך להעמיס..
עקב גבוה + שמלה קצרה, בשילוב עם רגליים כ"כ חטובות, מאריך את הגוף ובמקרה הזה, מושך תשומת לב אל החלק המוצלח שלה.

בשמלה הכחולה, שוב בשילוב עם עקב מאד גבוה, נוצרת סילואטה ארוכה ודקה יותר.
לג'ניפר לופז אין חזה גדול ולכן השרוול המנופח (שאינו מומלץ לבעלות חזה מאד גדול)
מאזן את הפרופורציות של הגוף ע"י כך שיוצר אשלייה שרוחב הכתפיים דומה לרוחב הישבן. חשיפת היד תורמת למראה דקיק יותר ובאופן כללי- אם היה שרוול ארוך, היה נוצר מראה רחב מאד, קצת כמו גוש צבע.
שימוש בחגורה מבליט מותן צרה והשרשרת הארוכה מושכת פוקוס ועוזרת גם היא ביצירת מראה ארוך ודק יותר.
גם פה וגם בשמלה הקודמת, השימוש בצבע אחד יוצר מראה ארוך (אין חיתוך של הגוף ע"י "בלוקים" של צבע)


סקארלט ג'והנסן מדגישה את המותן הצרה שלה ומאריכה את גופה בעזרת חצאית עפרון גבוהה ובעזרת החגורה בגוון דומה, אשר קשורה בפפיון שמושך את העין אל האיזור. חגורה בצבע דומיננטי אחר, היתה חותכת את הגוף ולא מאריכה אותו.
לסקארלט דווקא יש חזה גדול, יחסית, אך החולצה עדינה, למרות עודף הבד מקדימה, והיא 'ארוזה' בחזיה תומכת ובגזרה נכונה. גם אלו מסייעים בהבלטת המותן.
במקרה זה, השרוול הקצר מדגיש את הכתפיים ומבליט עוד יותר את המותן הצרה (באופן יחסי...כך יוצרים פרופורציות). שוב, חשיפת יד שתורמת למראה דק וארוך.
החצאית מסתיימת בנקודה מצויינת; ממש מעט מעל הברך. אם היא היתה ארוכה יותר, היתה מקצרת מידי את הרגל, שגם כך נחתכת מעט בגלל הסגירה של הנעל.

טריקים של כוכבות? ממש לא!
נסו ותהנו
מוזמנות לשאול שאלות נוספות בבלוג, או לתאם פגישת ייעוץ אישית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: