יום שבת, 11 ביולי 2009

כי להשוויץ זה כיף!!


מאמרים רבים סובבים סביב 'מה לא לעשות' בהקשר של לבוש. באמת חשוב מאד שנכיר את נקודות התורפה שלנו; אותם אזורים שנרצה לשפץ קצת בעזרת לבוש נכון (יש שיאמרו "להסתיר"...).
אם זה אגן רחב, שוקיים לא יפות, אני בטוחה שכל אחת מכן יודעת מיד מה היא לא אוהבת בעצמה (ולכן מיד בוחנת אצל אחרות, ומשווה...).
לבוש נכון מחייב מידה של מודעות עצמית לגבי הגוף שלנו; מה הפרופורציות שלנו, מה אני משדר/ת באופן טבעי, איך הבגד באמת נראה עלי (ולא לקנות רק לפי המידה).
לא מעט בהשפעת הסביבה, רבים 'נתקעים' בתפיסה עצמית ולבוש שסובבים סביב "מה אני לא אוהב בעצמי". אני מאמינה שזה יוצר שתי בעיות:
ערך עצמי נמוך ולבוש שלא מנצל את המשאבים שלנו על הצד הטוב ביותר.
רבים שוכחים שיש צד שני לאותה מטבע-מודעות; על כל אזור שאנחנו 'לא מתים עליו', חובה עלינו לפרגן לעצמנו מילה טובה על אזור/אבר שנח לנו איתו, שמעורר בנו חיוך, אולי אפילו שגורם לנו גאווה!
יש ביטוי באנגלית: if you've got it' flaunt it
למה אני מתכוונת? (וזה אליכן, הנשים)
מותן צרה?- חגורה תמשוך תשומת לב אל האזור והיא אחד האביזרים המגוונים ביותר! היא יכולה לתת מראה מתוחכם, היפי, צעקני, מודרני...הכול! (אם את נמוכה, הימנעי מחגורה עבה מאד שתקצר אותך).
שיער בריא ומלא? – תטפחי אותו, לכי לספר טוב ותדאגי לשמר אותו ולהשתמש במה שנתן לך הטבע. לא לכולן יש שיער נח...
ידיים יפות? – השקיעי במניקור. זה עושה הבדל משמעותי במראה ובתחושה.
כפות רגליים יפות?- השקיעי בפדיקור ונעלי סנדלים/נעליים פתוחות. רגל חשופה גם יוצרת מראה כללי ארוך יותר.
עיניים יפות?- למדי מה האיפור הנכון למבנה העין שלך ולצבעים שלך והבליטי את עינייך. הקפידי לא להיסחף למראה דרמטי מידי בשעות היום ודעי מהו איפור הלילה הנכון עבורך.
רגליים יפות?- בכל עונה ניתן להשוויץ ובמיוחד בקיץ. מכנסיים קצרים חזרו לאופנה, חצאיות במגוון דגמים וצבעים, שמלות קיציות וכמובן סנדלים ועקבים בלי סוף. חשוב לדעת מתי מראה קצר מידי יהיה לא הולם...
חזה יפה?- לא חייבת ללבוש מחשוף עמוק כדי להרגיש סקסית. הקפידי על החזיה הנכונה, עם החולצה הנכונה (נכון לכולן!), יש מחשופים בצורות שונות שיחמיאו וימשכו תשומת לב לאזור. תכשיט צבעוני גם ימשוך תשומת לב לאיזור.

פנים נאות?- מחשופים ותיכשוט נכונים גם עבורך. עגילים גדולים (אם את קטנה- לא גדולים מידי), שרשראות, שיער אסוף, מחשוף- כל אלו ימשכו תשומת לב אל איזור הפנים.
ואל תשכחי: עור יפה, גובה (גבוהה או קטנה), כתפיים, שפתיים, מה את אוהבת בעצמך?

אז לתחילתו של שבוע חדש, מילה על אהבה עצמית:
מעצים. אופנתי. מנחם. כיף. אם-אין-אני-לי-מי-לי....
מה שיעבוד כדי שתתנו לזה צ'אנס. וללא ספק, כולנו נראות טוב יותר עם חיוך...

שבוע טוב ואופטימי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: