יום שבת, 22 באוגוסט 2009

סוג של חזרה לילדות...

לטוב ולרע, אני תוצר של שנות השמונים. דווקא יש לי זכרונות נפלאים; הסרטים של מולי ריינגוולד, לשחק בשכונה עם החבר'ה (שמעתי שזה לא נפוץ כמו פעם, אם בכלל. חבל), מוזיקה שאני עדיין נהנית לשמוע, "הלב"...
אבל חובבת הסטייל שבי מביטה אחורה בבעתה כשאני נזכרת באופנה ששלטה אז. כמה עומס, הכל כל-כך "סט" וגדול ומוגזם. והגזרות!! אוי... וזה נחשב אז ליפה וחדשני. והרגשתי מהממת! במבט לאחור הכל נראה כל כך מיושן, ודי מגוחך.
עם בוא הקיץ חזרו צבעי הניאון לבגדים ובעיקר לצפורניים תחת הכותרת 'חזרה לשנות ה-80' ואני חשבתי לתומי שמזל שלא מחזירים תחלואות גרועות מזו, כמו כריות בכתפיים..
אומרים careful what you wish for אבל אני חייבת לציין שאני מופתעת לטובה. מוטיבים של שנות השמונים חוזרים בגזרות מעודנות ועדכניות יותר; כתפיים מודגשות ומעוצבות, ג'קט ג'ינס (וג'קטים בכלל), ג'ינסים קרועים ומולבנים, מכנסיים בגזרה גבוהה- אלו חלק מהפריטים שקיבלו פרשנות חדשה לעונה הקרובה.
נכון, זה לא מתאים לכולן (קורבן אופנה זה תואר שאני לא מאחלת לאף אחת), ומי שהתלבשה כך בשנות ה-80, שתזהר אם לובשת את הבגדים מאז, כי לא הכל 'יעבור'.
אבל כמה כיף לגלות שעם פרספקטיבה של הזמן שחלף, שנות ה-80 נראות לא רע אחרי הכל...
תמונות מתצוגות סתיו(ואביב) 2009 של Balenciaga,
Balmain, Marc Jacobs, Dsquared²שבוע טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: