יום שלישי, 25 באוגוסט 2009

בחורות רזות לא יכולות ללבוש הכל, או - איך בגדים נכונים עושים את ההבדל!

נשים רבות חושבות "אם רק הייתי רזה (כמוה) זה היה נראה עלי טוב". אז גם בשבילן (היי, זה אנושי להתעודד מ'צרות' של אחרים) וגם בשביל 'הרזות', הנה המחשה ל-למה חשוב וכדאי לדעת מה ללבוש, ועד כמה זה משפיע על המראה שלנו. הדוגמה שבחרתי היא השחקנית היידן פנטייר. היא מוכרת בעיקר כמועדדת בסדרה HEROES. אין ספק שהיא בחורה רזה אך היא בעלת מבנה גוף מאתגר. היא נמוכה (1.57 מ'. שוב, ממש במקרה מישהי בגובה שלי), ובעלת מבנה גוף אתלטי; כתפיים רחבות, חזה קטן וירכיים שריריות. בנוסף, האגן שלה נמוך יחסית, ולכן פלג גופה העליון ארוך ביחס לרגליים.
בתמונה משמאל, החולצה שהיא לובשת ארוכה מדי ולכן מקצרת את הרגליים שלה ומאריכה את פלג הגוף העליון. הייתי ממליצה על חולצה בתוך מכנסיים עם מותן גבוה על מנת להאריך את הרגליים ולאזן את הפרופורציות. כמובן שנעלי עקב היו תורמות אבל גם לבחורות נמוכות מגיע לנעול נעליים שטוחות! מצד שני, יש לשים לב לחלוקת הגוף ולפרופורציות.
בית החזה הרחב מצריך תשומת לב לאופן חשיפתו. השמלה משמאל היא דוגמא לאיך לא כדאי לעשות את זה; קו הרוחב הדומיננטי ביותר חוצה אותה בחלק הרחב ביותר בגופה, ובנוסף יש רצועות דקות מידי שמשלימות את המראה המלבני. לעומת זאת, ובהבדלים דקים כביכול, השמלה מימין היא דוגמא מצויינת; הכתפיות ממוקמות קצת יותר פנימה וגם מעט עבות יותר ובכך יוצרות הגדרה אחרת ונכונה של האיזור. החלק העליון מעוצב בצורת חץ ויוצר מחשוף שנותן צורה נשית ומעודנת יותר.
ראו את שמלת הסטרפלס שהולמת אותה מאד. כמובן שלא מדובר פה רק בגזרת הסטרפלס- יש משחק נכון של צבעים וגזרה, הגדרה של איזור החזה, הדגשת המותן הצרה וחשיפה של איזור יפה ומטופח. הייתי מושכת את השמלה טיפה'לה למעלה...
לבישת צבע אחיד (שמלות במקרה הזה) תורמת ליצירת אשלייה ארוכה יותר. גם אורך השמלות (למטה) מצויין. היא חושפת את החלק המחוטב והיפה ביותר של הרגל וגם יוצרת אשליית אורך. ניתן לראות בשמלות למטה שלא חייבים לוותר על שרוולים. בשתי השמלות יש הדגשה של המותן,מעל קו האגן הטבעי שלה, ובשמלה השחורה יש גם התרחבות קלה בתחתית, שמאזנת את הכתפיים.
בדוגמה האחרונה היא לובשת ג'קט מעל שמלת מיני צמודה. הדש המבריק והארוך, בשילוב עם השמלה הצבעונית, הבהירה והקצרה יוצרים אשליית אורך. הכתפיים מודגשות בעדינות והג'קט מתחרב מעט בתחתית (לעומת השמלה), מספיק בכדי לאזן אותן. ניגוד הצבעים ממקד את המבט אל החלק הצר שנחשף ולכן נוצרת אשליה של גוף צר. השרוול מקופל וכך נמנע מראה כבד ומגושם מידי. גם המחשוף העמוק תורם ליצירת אורך ופרופורציה נכונים.
אני חוזרת ומדגישה- מה שעובד הן הגזרות הנכונות וההתאמה למבנה הגוף; נכון, התמונות הן מאירועים. אלו בגדי העבודה שלה! היא אמורה להיראות זוהרת...אתן יכולות לקחת את הטיפים האלו ולתרגם אותם אל בגדי העבודה שלכן ולחיי היום-יום.
ובלי קשר, אל תחששו לזהור קצת...
חמישי שמח וסוף שבוע נפלא!

3 תגובות:

  1. היי,
    נהניתי לקרוא את הכתבות שלך, הן נותנות ביקורות בונות והמלצות שוות ביותר!!! למרות שאני נמוכה ובעלת מראה רזה ולא כ"כ אטלטי, אני איישם כמה טיפים מהכתבה הזאת.
    אלונה

    השבמחק
  2. למדתי משהו. תודה!

    השבמחק

נו?? אז מה חשבת? (-: