יום שבת, 12 בספטמבר 2009

לקראת הסתיו (והשנה החדשה!)

מעט לפני חילופי העונות, עיתוני האופנה עמוסים במאמרים על הטרנדים החמים של אותה עונה קרבה. נשים רבות מנסות לאמץ לעצמן את הטרנדים במטרה להיות אופנתיות ועכשוויות אך לעיתים מבלי לחשוב על התאמתו למבנה גופה, גילה ואורח חייה. אל תבינו אותי לא נכון.. אני לא נגד טרנדים! אני מאד אוהבת אופנה ובתחום שלי חשוב להתעדכן ב'מה שקורה עכשיו', אבל הגבול בין אופנתית לקורבן אופנה הוא דק וחלקלק. מנגד, ישנן אלו שכלל לא מעדכנות את הופעתן, ולהן אני רוצה לומר שזה כיף גדול להתרענן מידי פעם, ולו בשביל התחושה הטובה. בחנויות ניתן כבר למצוא פריטים מן הקולקציות החדשות, התלושים לחג חולקו ורצון עז להתחדש אופף את כולנו (או שזו רק אני?!?). אז לאלו מכן שלא עובדות ב'תעשייה' ולא צריכות להיות ב-cutting egde של האופנה, אך רוצות לדעת איך בכל זאת ניתן לאמץ קומץ מלהיטי העונה, הנה סקירה חלקית ורלוונטית לעולמנו, החיים האמיתיים...
מראה 'גברי'- בהשראת חליפות גבריות. כמובן שהקווים עדינים יותר והצבעים, הטקסטורות והגזרות מותאמים לנשים. אין צורך ללבוש חליפה מלאה, אבל בזכות הופעתו של הטרנד תוכלו למצוא מבחר רחב של חלקים נפרדים שניתן לשלב ולערבב. מראה זה יתאים כמעט לכולן; בין אם את עובדת במשרד ולובשת חליפה מלאה ו'רצינית', או במראה קליל יותר לעבודות רשמיות פחות. שימי לב להתאמת הג'קט בכתף, ליצירת מותן בעזרת הג'קט (באם אין לך גזרת שעון-חול, או כדי להדגיש את מה שיש). שימי לב לעומק מפתח הצוואר (פרופורציונלי לגובהך), לאורך השרוול (ניתן לקפל קצת, למראה נינוח יותר) ולאורך בו מסתיים הז'קט- שלא יחתוך אותך במקום הרחב ביותר באגן. הגזרה הנכונה תעשה פלאים! נסי לשלב פריטים נשיים לאיזון המראה; כמו נעלי עקב, תכשיט גדול, חולצה נשית מתחת, וצבעים רכים. לקניה חכמה וחסכונית, ממליצה על ג'קט בצבע כהה ניטארלי-שחור או כחול נייבי- שיתאים לכמה שיותר צבעים ומראות. השקיעי בחלק שיושב עליך טוב ולשם הגיוון שלבי עם צעיפים צבעוניים, מכנסיים שונים (גם ג'ינס כמובן), שמלה פרחונית ועוד.. טרנד דומה, הוא מסיבת הפיג'מות. כן, כך בחרו לקרוא לו... למעשה מדובר בחליפות קלילות ורחבות יותר, בגזרות נינוחות שמזכירות את 'הפיג'מה העירקית'. מתאים למי שעובדת בסביבה לא מאד רשמית וכמובן גם כאן, ניתן להשתמש בחלקי החליפה בנפרד, לניצול מקסימלי.


טרנד אחר, בהשראת ההלבשה התחתונה וחדר המיטות; יכול להיות מאד בעייתי אם תתרגמו אותו ליציאה מהבית עם הבוקסר של החבר... מדובר בגזרות נשיות שמזכירות הלבשה תחתונה; הרבה תחרה, מחוכים, רצועות גומי, או לחילופין בדים רכים ושקופים. בשילובים הנכונים, ניתן לאמץ את המראה בכיוון רומנטי, סקסי, בוהמייני ואפילו מקצועי. הכל עניין של מינון! הטרנד הזה מצא את דרכו גם אל האביזרים, כך שאם לא בא לך 'להתפרע' תוכלי לאמץ את הטרנד עם תיק ערב או נעל בדוגמת תחרה.
טרנד חזק מאד בתחום האביזרים הוא גדול; שרשרת מאסיבית, עגילים גדולים,
חגורה גדולה, צמיד רחב וכו'. הטרנד הזה מתכתב עם חזרתם של אופנות הספארי והג'ונגל- דוגמאות וצבעים שמזכירים חיות טרף וג'ונגל, אך גם עומד בפני עצמו עם מבחר מרהיב של אביזרים מנצנצים, בחלקם מצועצעים ובחלקם בעלי אמירה. חשוב לשים לב שלא להעמיס יותר מידי כאשר מתקשטים בפריטים דרמטיים; זה סוגר אותך ויוצר תחושה דחוסה ועמוסה. נסי לאסוף את השיער או לוודא שמספיק עור נחשף (חצאית, שרוול מקופל, מחשוף וכד').
בכלל, אם את לא רוצה להחליף את המלתחה כולה בכל עונה, ובכל זאת להשאר מעודכנת, נסי לקנות בגדים בצבעים וגזרות קלאסיים, שעובדים טוב עם מבנה גופך והצבעים שלך, ולאבזר עם פריטים אופנתיים. קל, ולרוב זול יותר לעדכן כך את המלתחה מבלי להחליפה לחלוטין ובכך, אבוי, להפוך לקורבן אופנה...










שבוע טוב ושנה טובה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: