יום חמישי, 17 בספטמבר 2009

The many shades of Yellow

בן זוגי (המהמם!*) לא ממש מתפעל מהלבוש שלי.
קצת מבאס למישהי כמוני אבל, היי.. יש דברים גרועים מזה! לזכותי/ו (?) יאמר, שהוא לא ממש מבחין בלבוש של אף אחד/ת. ובכל זאת, יש דבר אחד שלעולם לא יחמוק מעיניו, וזה כשאני לובשת פריט צהוב. בשבילו צהוב=מכבי=הרעים, אדום=הפועל=הטובים. זר לא יבין זאת...
אומרים שבזוגיות צריך להקריב, ולכן אם אני לובשת צהוב, אני משתדלת שזה יהיה כשהוא לא רואה...
זה צבע קצת בעייתי, כי לרבות יש פיגמנטציה צהובה ולכן הוא לא מחמיא לכולן, אבל כמו לכל צבע, גם לצהוב יש גוונים רבים (למשל צהוב לימון, צהוב בננה, צהוב חרדל, צהוב זרחני) והוא יכול לעורר את התלבושת, בין אם כבגד כולו או בנגיעה כאביזר.
כמו יום שמש בהיר, צהוב מסמל שמחה ואושר. הוא נחשב לצבע שמביא מודעות וצלילות מחשבה. הצהוב מחזק את החוסן הנפשי ועוזר לסלק פחדים ודאגות.
לשנה החדשה אני מאחלת לכולם בריאות, אושר, מודעות, צלילות ושלווה. וגם תעוזה!
הנה צהוב קצת אחר, לא של מכבי...












רק בקשה אחת: בלי צהוב שכואב בעיניים...


חג שמח!
* בזמן שאני כותבת את הפוסט הזה, הוא באיצטדיון בלומפילד צופה במשחק; הפועל נגד סלטיק. יאללה הפועל! הפוסט הזה מוקדש לו, באהבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: