יום חמישי, 12 בנובמבר 2009

אזהרה... טרנד

השבוע העלתי בפורום (אופנת נשים/תפוז) שני דיונים על טרנדים 'נפיצים'... כאלו שיש להזהיר מפניהם פן יגיעו אל הנשים הלא נכונות. למען אלו מכם/ן שלא מבקרים/ות בפורום (...חבל...בואו...), ולמען הדורות הבאים, אני מקדישה לטרנדים האלו פוסט גם פה.
כבר יצא לי לציין בעבר שאני לא בעד אימוץ-טרנדים עיוור. כל אחד ואחת צריכים ללמוד מהן הגזרות הנכונות עבורם ולמצוא את האיזון בין גזרות קלאסיות לטרנדים חולפים. עוד ציינתי - וזה מספיק חשוב בכדי לחזור על זה- שכדאי בהחלט לפקוח עין ולבחון האם הבגדים שלנו לחלוטין יצאו מן האופנה... פשוט כדי לא להראות מיושנים לגמרי.



הטרנד הראשון, מגיע אלינו עם פרוץ החורף (טוב...כמעט פרץ); המגפיים הסופר-גבוהים. הם הופיעו בתצוגות אופנה רבות, אומצו על ידי לא מעט מפורסמות, וכבר הגיחו גם פה.
חשוב לי לציין שתי נקודות; הראשונה והחשובה יותר בעייני היא עניין הפרופורציה. נשים נמוכות יתקשו לאמץ את הטרנד הזה... חבל לנעול נעליים שמסתירות את כככככל הרגל. זה מקצר מאד. אם תמצאי מגף שבאופן פרופורציונאלי עולה מעל הברך, ובכל זאת משאיר ירכיים, אז שימי לב לנקודה השנייה... זה אביזר שנוטה לצד הפרחי כאשר בא ביחד עם תלבושת צעקנית. נעליים עם כל כך הרבה נוכחות 'עושות את ההופעה' ולא זקוקות להרבה חיזוקים. זה לא פחות סקסי!
שימו לב לתמונות בהן הלבוש הוא די יומיומי ופשוט; בעייני זו הדרך הנכונה לאמץ את הטרנד הזה.
מהטרנד הבא אני ממש חוששת... מתצוגות האופנה של אביב-סתיו 2009-2010, קבלו את החידוש המיותר ביותר של טרנד משנות ה-80; חולצות בטן. על הדוגמניות ועל בחורות צעירות וחטובות זה אולי נראה טוב, אבל זה טרנד מאד מסוכן ואני מתריעה מפניו.
יש מראות מסויימים, בהם החולצה קצרה וחושפת קצת בטן- טריקי, אבל מעשי קצת יותר...
אלו החולצות הממש קצרות שמלחיצות אותי. זה לא לגילי ולא מומלץ לרוב הנשים (והגברים!)




אז לפני שאתם ממהרים לאמץ טרנד, חישבו האם הוא מתאים לכם; למבנה הגוף, לאורח החיים, לאופי... ואיזה מסר הבגדים שלכם משדרים? אם זה מה שהתכוונתם לשדר- אשרייכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: