יום שבת, 6 בפברואר 2010

גברים, Listen Up!

אמנם רבים מהטיפים שאני נותנת מתאימים במהותם גם לגברים, אך תשומת לב מיוחדת לא הוקדשה מצידי מזה זמן, ועל כך אני מתנצלת. תמונה שראיתי הזכירה לי שלפעמים, גם כשאתם משתדלים, יש ניואנסים שמתספסים. אל תבינו אותי לא נכון... אני לא מטיפה פה לגבריות מטרוסקסואלית והקפדה יתרה. כלומר, לא שיש בזה משהו רע... שכל אחד יעשה מה שטוב לו... לגבר הממוצע, זה שלא אכפת מה הוא לובש, אבל איכשהו כן מסתכל במראה לפני שיוצא מהבית, הנה כמה דגשים לליטוש אחרון. זה לא יצריך ממך הרבה יותר מקצת תשומת לב;

הסיגריות או הארנק (גם וגם?!?!) שיוצרים בליטה לא מחמיאה בצידי הגוף מזכירים לי תמיד את הפרק בסיינפלד על הארנק של ג'ורג'. האם זה באמת הדימוי שאתם רוצים לאמץ לכם?? אני מציעה לרוקן את הארנק מניירת מיותרת ולשים אותו בכיס האחורי, או פשוט להסתפק בכרטיס אשראי וכמה שטרות.

גדול ודהוי זה כל כך "לא!". הפעם, כדי שיהיה ברור למה בדיוק אני מתכוונת, סימנתי על התמונה משמאל; ב-X את הכתפיים של הבחור, בעיגול סומן תפר הכתף בחולצה. למטה סימנתי היכן השרוול והחולצה אמורים (בערך) להסתיים. האריג שהוא לובש גדול עליו לפחות בשתי מידות! זה נראה מרושל, זה גורם לו להראות מלא ונמוך מכפי שהוא ופשוט לא מחמיא. גם אם אתם רוצים להסתיר כרס קטנה (או גדולה), יש דרכים טובות יותר מללבוש חולצות גדולות. זה לא הפתרון! שימו לב לתפירת השרוול, שתתאים לכתפיים שלכם; תפר באזור נמוך יוצר תחושה של כתפיים שפופות... ומילה על הצבע - יש לי תחושה שהוא היה פעם שחור. כעת הוא דהוי ונראה גם מוכתם. תלמדו 'לשחרר' בגדים ישנים, הם עושים לכם עוול ולמען האמת, גם לנו.
הג'ינס בהיר מידי (בוודאי שבהיר מכדי לשמש כ'בגד יציאה') ונראה שגם הוא גדול בכשתי מידות. הגזרה שלו דווקא טובה (גזרה ישרה או boot-cut) אך כאמור- המידה לא נכונה. זה מראה עייף, מוזנח וראוי לרענון.

אורך המכנסיים הוא עוד נושא שציינתי בעבר אך הפעם אני מצרפת תמונה;
אני מודה... התצלום הוא של מיקי רורק בעת צילומים לסרט חדש, כך שהביגוד הוא חלק מדמות, אבל זו דוגמא מצויינת מכיוון שהיא ממחישה מראות אמיתיים שנתקלתי בהם!
מכיוון שלנעליים שהוא נועל יש עקב מעט מוגבה, סימנתי בשני קווים אדומים את הגבול האופטימלי של אורך המכנסיים; הכלל אומר שהמכנסיים צריכים להגיע לעקב הנעל, כשבג'ינס אין בעיה שכמעט יגעו ברצפה. כמובן שסוג המכנסיים (איזה בד ואיזה אופי; מכנסיים 'לעבודה' או קז'ואל/ג'ינס) והנעליים שתנעלו ישפיעו מעט על האורך הרצוי אך מדובר בניואנסים. בניגוד לעניין הבגדים הגדולים, פה ארחיק ואמליץ - עדיף שהמכנסיים יהיו מעט ארוכים מידי מאשר קצרים מידי!
ושוב, מילה על גרביים;
מכנסיים 'רציניים' דורשים גרביים 'רציניים'. אתם יודעים, כאלו שהן לא גרבי ספורט...
כשאתם לובשים מכנסיים שאינם ג'ינס, צבע הגרביים אמור להתאים לצבע המכנסיים ולא לצבע הנעליים; כך תאריכו את הרגל (במידה ותיחשף, למשל כשיושבים). אם יש התלבטות בין 2 גוונים, לכו על הגוון הכהה יותר.
תוכלו לראות בתמונה למטה כמה דוגמאות, חלקן אמורות להמחיש איך לא לעשות את זה... (וליתר בטחון אני מוצאת לנכון לציין שגרביים לבנות מעורבות בצד הלא טוב).

בפוסט הבא שיוקדש לכם (אבל בהחלט יתאים גם לנשים) אספר לכם קצת על התאמת דוגמאות כדי שכשתקנו מכנסיים משובצים תדעו איזו חולצה, מלבד בצבע אחיד, תוכל להתאים.
בקרוב!




3 תגובות:

  1. מכנסיים לגבר צריכים להיות ארוכים ונוחים מספיק

    השבמחק
  2. יופי של מכנסיים לגבר

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יוני, שמחה לארח אותך בבבלוג ומזמינה אותך לבקר בפלטפורמה הפעילה שלו בתפוז
      http://www.tapuz.co.il/blog/net/userBlog.aspx?FolderName=leetlabesh

      מחק

נו?? אז מה חשבת? (-: