יום שני, 5 באפריל 2010

FASHION 101 הצד החייתי

חומרים, טקסטורות ודוגמאות רבים לקוחים מן הטבע אל עולם האופנה או מקבלים השראה ממנו.
בזמן שיש את אלו המתנגדים לשימוש בעורות או בפרוותם של בעלי חיים לצרכים אופנתיים, הרי שניתן - כפי שתראו בהמשך- להתחבר לצד החייתי אפילו בפאייטים...
הנה כמה דוגמאות מעולם החי - למי שלא מכיר/ה או לרענון הזכרון;
נמר (leopard) - אחת הדוגמאות הקלאסיות ששבה וחוזרת מעונה לעונה- בעיקר בעונות הקרות- בין אם כמעיל פרווה או בקלאץ' לערב. נפוצה בצבעים הקלאסיים (מימין) אך קיימת כמובן גם בהדפסים צבעוניים או בפאייטים, כפי שניתן לראות בתיק השחור ובשמלה של קייט האדסון למטה. מה שאני אוהבת בדוגמא הקלאסית, הוא שהיא יכולה להתאים ליום או ללילה, בהתאם לפריט ולפרופרציה של ההדפס (שמלה בדוגמה זו למשל, לעומת 'רק' חגורה או נעליים). כל הדפס חייתי הוא דרמטי והנמר הוא דרמטי במיוחד, לכן אם את רוצה לאמץ את המראה/טרנד אך לא מעוניינת במראה צעקני מידי (הממ... או מראה
זול מאד, גם זה סיכון) את תמיד יכולה לבחור באביזר במקום פריט לבוש, או ההלבשה התחתונה, למי שרוצה להצניע את הנמרה שבה...















זברה - הדוגמא בעולם האופנה נאמנה לתצורתה בטבע בדרך כלל; ניתן למצוא בצבעים נוספים אך השילוב השחור-לבן הוא המועדף עלי. ג'ימי צ'ו שעשה לאחרונה קולקציה עבור H&M הציע נעליים ותיקים בדוגמאות הזברה והנמר ובכך נתן גושפנקה נוספת למעמדן כקלאסיות.















זו דוגמת ג'ירף; דומיננטית ומתאימה מאד לאביזרים.















אחת הדוגמאות החביבות עליי היא ההטבעה של עור היען. קשה לי להסביר למה אני אוהבת אותה כל כך... אולי בגלל שאני אוהבת נקודות באופן כללי?... בכל מקרה, כך זה נראה וכמובן שכבכל סוג עור, ניתן למצוא נעליים, תיקים, חגורות, ארנקים וחיקויים... היתה לא מעט דרמה סביב עור היען (דיפלומטיה ומסחר...)- לינק למתעניינים.

קרוקודיל- דוגמאת הקשקשים דומיננטית, ריבועית ולרוב עבה. ניתן לטפל בעור ולרכך אותו אך בד"כ מדובר בעור קשיח באופן יחסי.
ואסיים ב'נשל הנחש'. טוב, כמעט... עור הנחש מזוהה על ידי הקשקשים העדינים. יש הבוחרים להשאירו בדוגמא ובצבע המקוריים וכמובן גם כאן ניתן למצוא מגוון של צבעים, שימושים וחיקויים/תחליפים.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: