יום רביעי, 21 באפריל 2010

הכיני ארונך לקיץ

נכון שאני תמיד אומרת שלא נכון להתלבש רק על פי צו האופנה (הידוע בכינוי "טרנד") אך אין זה אומר שאני נגד טרנדים באופן עקרוני. הכל במידה!
הנה ארבעה טרנדים עונתיים לשמירה על מראה עדכני; הפעם רוב התמונות מתצוגות האופנה RTW אביב-קיץ 2010.

מכנסי הסקיני כנראה לא יעלמו מהנוף לחלוטין, אך אין ספק שבקיץ החמסיני המחשבה על ג'ינס סקיני מעט דביקה. ולכן אני מתחילה עם בשורת המכנסיים; יש דגמים רבים של מכנסיים בגזרה רחבה או מתרחבת, מבדים קלילים שמתאימים למזג האוויר המזרח-תיכוני שלנו וגם מתכתבים עם הקו האופנתי הנוכחי. מיצאי את הגזרה המחמיאה ביותר ולא הזמינה או האופנתית ביותר ולכי על צבעים קלאסיים יחסית, לניצול מיטבי של הפריט. המגמה אמורה להמשיך גם אל תוך הסתיו/חורף אז מכנסיים רב-עונתיים ישמשו אותך לאורך השנה. באופן אישי אני לא אוהדת של מכנסי ההרמון (כי לי זה ממש לא מחמיא...) אך מצאתי גרסה שלהם שאהבתי; על אנג'י הרמון...כן, זה השם שלה... משמאל.


אני בטוחה שכל מי שמעלעלת בעיתוני אופנה נתקלה ב-המגמה של הקיץ, הרי הם צבעי הפסטל והניוד (NUDE); וורוד-פודרה, אפור-יונה, תכלת-שמיים, צהוב-לימון, שרבט וכו'. הטרנד, אם נלבש כהלכה, יכול להתאים לכל אירוע, יומיומי או חגיגי. כמובן שישנן נשים שלא נראות טוב בצבעי פסטל אך ניתן לאמץ את הצבעוניות הזו כחלק פחות דומיננטי במראה הכללי או לשלב אביזרים מהז'אנר (נעליים בצבע גוף למשל, מאריכות את הרגליים וניתן למצוא אותן בגוונים רבים, כל אחת והגוון שלה). גם אלו שיכולות ללבוש 'גוונים דהויים' צריכות לדעת אילו צבעים גורמים להן להיראות חיוורות מידי; בלונדינית בהירה לא תיראה טוב בצהוב-לימוני אך תוכל בהחלט ללכת עם צבע טורקיז בהיר, ורודים שונים, קרם/בז' ועוד. כל צבעי הפסטל נראים נהדר על גוון עור כהה/שזוף! בכל מקרה לאביזרים ולאיפור יש תפקיד חשוב במיוחד כאשר הצבע הדומיננטי הוא כה בהיר ו/או ניטראלי אם את בהירת עור. שילוב של אלמנטים גסים יכול להיות 'אדג'י' (במידה!), אך נסי להמנע מאיבזור שחור דומיננטי מידי; זה אמור להיות מראה רך ונשי.










הצבע הלבן הוא סוג של נגזרת מהפסקה הקודמת ובעצם נחשב תמיד ל'צבע קייצי' אך העונה הוא מקבל זרקור נוסף, משני כיוונים; רוב המעצבים הציגו גרסאות לשמלה הלבנה הקטנה (כן, על משקל LBD החלו לכנותה LWD) והג'קט הלבן הפך גם הוא לפריט נחשק ונחשב. ניתן כמובן להרכיב מראה לבן מלא- נכון שזה לא ממש פרקטי אבל לנשים/אירועים מסויימים זה יכול להתאים מאד! שימי לב שכל שמירה על רצף צבע מאריכה ולכן מגביהה, אך גם מרחיבה ולכן זה דורש עקבים רציניים והתאמה מושלמת לגוף (לא 'גוף מושלם' אלא התאמה מושלמת). זו הזדמנות מצויינת להזכיר לכל מי שמאמצת את האופנה הבהירה להקפיד על הלבשה תחתונה מתאימה; בצבע בהיר כמובן, ובמידת הצורך להיעזר במחטב.











קצת כמו צבעי הפסטל, גם על טרנד הפרחים נכתב כבר בכל מקום. מבחינתי, הוא נופל באותה קטגוריה עם "הדפסים"; הדפסים שבטיים והדפסי 'טכנו' כמו גם כמובן הדפסי פרחים בגרסאות שונות. מיותר לציין שגם טרנד זה רווי באופציות מעולם האביזרים, למי שמעוניינת ללכת על זה "בקטן"... תיקים, סנדלים, חגורות ועוד.





חלק מהטרנדים (כתמיד...) הם גרסאות מעודכנות לאופנה משנים ומעשורים קודמים. לא כל הדפס פרחוני שיש לך בארון יתאים, כמו שלא בהכרח יתאימו המכנסיים הלבנים ששמרת בארון 10 שנים! שימי לב לגזרה, לבד, לתיפור ולמראה הכללי בכדי לא לנסות להיראות אופנתית עם פריט שמסגיר את דורו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: