יום חמישי, 7 בינואר 2010

מסיבת התה של SHOPLIFTERS

על חבורת SHOPLIFTERS שמעתי לאחרונה, די במקרה. איכשהו יצא שבכל פעם שקראתי על "עוד מכירה נפלאה שלהן", זה תמיד היה רק בדיעבד...
אז גלשתי וחקרתי והצלחתי למצוא כתובת מייל אליה שלחתי את בקשתי להכנס לרשימת התפוצה המודיעה על האירוע הבא. שמחתי לקבל לפני כשבועיים מעין save the date שכזה, ולפני מספר ימים הגיעה ההזמנה הזו:
הפעם אנחנו מזמינות אותך למסיבת התה של SHOPLIFTERS אירוע שכולו הנחות על קולקציות החורף המובילות, ומעבר לכך- לחגוג את החורף עם כל הקסם שבא איתו.. זה קורה בסוף השבוע הקרוב בין התאריכים 7-9 בינואר, בלב תל אביב ברחוב אחד העם 49 (פינת רחוב מזא"ה), חניון בסמוך למקום האירוע.
מאחורי שדרת רוטשילד הסואנת, תגלו בנין באוהאוס אשר בו תיערך מסיבת התה שלנו. לכבוד האירוע, ליקטנו עבורך כ-35 קולקציות מובילות של מעצבים מהארץ ומחו"ל שלצידן נעליים,תיקים ותכשיטים,שנבחרו על ידנו בקפידה.
האירוע נעשה בשיתוף עם: תה הבוטיק Ceremonie, חנות הקונספט Tamarindi, ורד שמיר-עיצוב פרחים והשוקולטייר הבלגי Daskalides.


אז פיניתי לי קצת זמן היום ושמתי פעמי תל-אביבה, עם התרגשות קלה לקראת מה שמצפה לי. בעצם, לא ממש ידעתי למה לצפות. קראתי שהן צוות שמארגן אירועי מכירה מושקעים, בעלי קונספט ומגוון של מותגים איכותיים.
טוב, זה היה כתוב הרבה פחות לקוני וקצת יותר מרגש. זו הגרסה המקוצרת שלי.
אני מודה שמזמן לא יצא לי להגיע למרכז ת"א באמצע היום, בוודאי שלא ביום קייצי כל כך. זו היתה התחלה מעולה; שמש נעימה (ומיזוג באוטו), אנשים יפים בבתי קפה, והגעה מהירה וחלקה לאזור ולחניון.
נכנסתי לדירה עמוסת כל טוב; בגדים, תיקים, נעליים, תכשיטים, כלי בית, שוקולד, פרחים... איך שנכנסתי הציעה לי מישהי תה! כמה קסום!
גיליתי שהדירה היתה ריקה לחלוטין ושבעצם כל מה שנמצא בה (ה-כ-ל-!) הוא חלק מהתפאורה (והסחורה..) לאירוע. איזה כיף לצעוד ב'סלון' מלא באופנה, לצאת למרפסת וגם בה 'לדפדף' בין הקולבים, לחזור לחדר הנוסף ולגלות בו עוד קולבים ועוד הפתעות...
המבחר מרשים מאד ובהחלט מגוון; אלו רק חלק מהמותגים- PENNYBLACK, כתומנטה, קארן אוברזון, דנה סידי, טיז פקטורי, נועה שדה, פורנרינה, אמריקן וינטג', Jerry, ANNA K, קארין A.
מה ששימח לא פחות, היא העובדה שכל הצוות- מראשונת המארגנות ועד אחרונת ה'ילדות' שמחזירה בגדים מחדר המדידות- פשוט מקסימות! כולן הציעו לי עזרה בנעימות, חייכו לכל עבר, התרוצצו בין קונות וותיקות שדרשו ליווי צמוד, לבין חדשות כמוני שביקשו הכוונה קלה. המקום מסודר ומאובזר ופשוט נעים. תראו... אפילו צילמתי קצת. מההתרגשות של הצילומים שכחתי ללגום מתה האפרסק-ג'ינג'ר שמזגו לי...חבל. וקצת לא נעים. אמרתי שאני כבר חוזרת לקחת את הכוס...









טווח מחירים: 70-2,900 שקלים. רוב פריטי הלבוש הם בסקאלת מחירים לא זולה אבל בהחלט הוגנת וסבירה לסוג הסחורה.
חמישי, ה-7 בינואר, 12:00-22:00 (אולי עוד תספיקו...)
שישי ה-8 בינואר, 10:00-20:00 ושבת ה-9 בינואר, 11:00-21:00.
אחד העם 49, ת"א (חניון צמוד בתשלום).

הובטחה לי הזמנה לארוע הבא, אז צפו לעידכון. והפעם, לא בדיעבד!

* האווירה וכותרת האירוע הזכירו לי הפקת אופנה שצולמה עבור VOGUE בדצמבר 2003 על-ידי הצלמת אנני ליבוביץ', בהשראת "אליס בארץ הפלאות". התמונה למעלה היא "מסיבת התה המשוגעת" מתוך אותו גליון. הגבר הקרוב, הוא קריסטיאן לקרואה והשני סטפן ג'ונס- הוא כובען! הקליקו פה לתמונות נוספות.
אה, וקניתי שמלה...

תגובה 1:

  1. קודם כל, שאפו על הרעיון של לאכלס דירה ולמכור את כל תכולתה! אני אהבתי. מלבד זאת, התמונות של אנני לייבוביץ' הם אומנות לשמה! רק רציתי להגיד.

    השבמחק

נו?? אז מה חשבת? (-: