יום חמישי, 21 בינואר 2010

כמה פשוט, ככה יפה!

נתקלתי לאחרונה בכמה מראות שרציתי לחלוק כי הם כבשו אותי בפשטותם. לא פשוט-פשוט, אלא פשוט-מושקע כזה, מהסוג שכולנו יכולות לאמץ ושממחישים שסטייל ושיק יכולים לבוא לידי ביטוי גם במראה יומיומי. או כמו שאני אוהבת יותר לקרוא לו - קז'ואל שיק. הנה כמה מראות; כולם מהעת האחרונה ורובם מתאימים למזג האוויר הנוכחי.

שרה ג'סיקה פארקר במראה "פושטי" כביכול, שמצליח להיראות פשוט טוב. השילוב הנכון בין הלבן, אפור וחום הניטראליים, עם זריקת הצבע בעזרת התיק הורוד... הסוד לא טמון רק בהתאמת הצבעים אלא גם בהתאמת הגיזרה והבגדים לגוף. הסוודר לא יוצר 'כובד' למרות שהוא מסיבי, והחגורה והגי'נס ההדוק חושפים את הגיזרה המדהימה מתחת.
הלוק הזה מתכתב עם תשובה שהצעתי אך אתמול בפורום אופנת נשים בתפוז (בו אני מנהלת שותפה); השואלת תהתה כיצד לשלב את כל פריטי הלבוש האפורים שיש לה ובין היתר הצעתי לה את השילוב של אפור וחום. השילוב שלהם, עם שחור או לבן יוצר מראה קז'ואל 'חכם'. השילוב עם לבן עובד נהדר גם בקיץ! דמיינו מכנסי פשתן בצבע לבן, חולצת טי אפורה בהירה ואיבזור בחום וזהב (שרשרת זהב ארוכה ודקה, עם תליון מעניין וצמידי עץ, סנדלים עם עקב רוקי קלוע בצבע חום בהיר ותיק 'הובו' באותו גוון של חום. זה מה שאני מדמיינת...). אופציה נוספת לזריקת צבע הוא הצבע טורקיז בקיץ או גוון מעט עמוק יותר (קובלט/cobalt blue) בחורף.

דוגמאות נהדרות לטוויסט על מראה ה"ג'ינס וטי-שירט"; בשלושת התמונות, יש הקפדה על גזרות ושימוש בקלאסיקות עם טוויסט/איבזור חכם. שרה ג'סיקה פארקר משלבת שוב בסטייל את התיק הורוד של Diane De Maria והמגפונים בצבע קאמל/חול ומשחקת עם טקסטורות עם חולת סריג חצי שקופה וג'קט מקטיפה. זואי סלדנה משדרגת את הלוק בעזרת נעלי עקב וצעיף בדוגמת נמר. ואילו קים קרדשיאן אימצה (שוב) את טרנד הכתפיים המודגשות והוסיפה צעיף גדול ומגפונים אופנתיים. אני לא משוגעת על הג'ינס שלה, אבל 'הברכיות' איכשהו משתלבות בלוק...
ריס ווית'רספון היא פייבוריטית ותיקה שלי. היא מצליחה להיראות 'מהודקת' גם כשהיא עושה סידורים ומפזרת את הילדים לבית הספר. אמנם אלו לא שניים מהמראות המבריקים ביותר שלה, אך הם מהשבועות האחרונים ומשקפים את הנושא שעל הפרק; מצד ימין, בחירה בחולצה בצבע שמאד מחמיא לה, בדוגמאת משבצות קלאסית יומומית. לריס יש רגליים מהממות שהיא חושפת ע"י לבישה של חצאית/שמלה שמסתיימות באורך הנכון (במיוחד נכון לנעליים השטוחות). היא שומרת על מראה צנוע כשמאזנת עם חלק עליון סגור יחסית. המותניים מודגשים בעזרת החגורה הנקשרת/גזרת החולצה,שמעט הדוקה במותניים. ללא אביזרים מלבד תיק ומשקפי שמש, מה שגורם למראות האלו לעבוד הם הגזרות הנכונות וההתאמה למבנה הגוף.

ממש לקראת סוף השבוע.... אין זמן הולם מזה לקז'ואל שיק!

שבת שלום!

2 תגובות:

  1. אנונימי28 ינואר, 2010

    לללללללללללללללל יקירתי

    נכנסתי לשוטט ונתקלתי בך - גאה אני יקירתי.

    מאחלת ים של הצלחה ומקוה להיעזר בך אישה יקרה.

    אוהבת,אוווווווווו

    השבמחק
  2. קזו'אל זה השחור החדש, לגמרי. ואפשר ללבוש אפור! המון אפור! אפור שאני אוהבת! ייפי! D:

    השבמחק

נו?? אז מה חשבת? (-: