יום ראשון, 18 באוקטובר 2009

סליחה, את יודעת איפה המותן שלך?!?

אחד הדברים הנפלאים בסביבת העבודה שלי הוא החשיפה לכמות גדולה ומגוונת של אנשים. במיוחד במהלך הפסקת הצהריים, באזור עמוס מסעדות ומשרדים. אני אוהבת להסתכל על אנשים. תמיד אהבתי ותמיד זה היה כרוך בסריקה של כל פרט בהופעתם החיצונית... (מבט ארוך יותר זכה בביתי לכינוי 'לקחת מידות לקבר')
זו היתה ועדיין, דרך מעולה ללמוד בצורה יעילה 'מה (לא) לעשות' בכל הנוגע למבני -גוף ולבוש, וגם משמש כהשראה. אני משתדלת לבחון את הסביבה בעיניים מפרגנות - לא את כולם זה מענין כמוני ובכלל, למה לא?! - ולשמחתי אני לרוב מרוצה ממה שאני רואה. אבל לאחרונה נתקלתי בסוג של רגרסיה...אני לא מתכוונת ל'אסון אופנה קשה', אלא דווקא לדבר קטן (לכאורה!) שממש הורס לי. אני רואה נשים נאות, לבושות בטוניקות/שמלות אופנתיות, משלבות אביזרים תואמים ונראות בסה"כ טוב, אך משום מה בוחרות למקם את החגורה על האגן. החלק הרחב ביותר בגוף האשה, וזה שחותך אותנו במרכז הגוף. זה עושה לי חשק לגשת (בעדינות) ולהמליץ לה לנסות להרים את החגורה אל המותניים.
















אין שום פסול בהדגשת האגן! זה אזור סקסי לכל הדעות אך הדרך הנכונה להדגישו אינה בהכרח ע"י כריכת החגורה עליו. למרות שזה אולי נשמע הגיוני, כאשר אנחנו מתלבשות עלינו להמנע מ'חלוקת' הגוף לשני-חצאים.
הפרופורציה הנכונה והמומלצת היא 2/3-1/3 כאשר פלג הגוף העליון מהווה שליש. כך אנחנו מאזנות את הגוף, מאריכות את הרגליים, ויוצרות פרופורציות נכונות ומחמיאות יותר.
















לשמחתי, בשנים האחרונות עלה קו המותן של החצאיות והמכנסיים מחריץ הישבן לכיוון הטבור, ואף מעליו.
זו אופנה שלא ממהרת 'להתפס' במחזותנו, אך מראה נוכחות מרשימה ומבורכת. אני ממליצה לכולכן לנסות!
אבל בזהירות... לא לטפס גבוה מידי- זה נוטה להיראות זול. שימי לב להתאמת הגזרה למבנה גופך ולגובה שלך- יש מבחר רחב של דגמים ולא כולם מתאימים לכולן. שימי לב לאורך המכנסיים/חצאית ביחס למיקום המותן והגובה שלך- לרוב נעלי עקב יעשו הבדל משמעותי.
אז אני מתנצלת אם נשמעתי תוקפנית.... אבל זה בכוונה טובה. באמת!
מסביב כמה דוגמאות לחלוקת הגוף, עם ובלי חגורה












4 תגובות:

  1. צודקת, מעבר לכך שזה עושה שירות רע למבנה הגוף, גם לא ברור לי איך חגורה בקו האגן תורמת מבחינה אופנתית.
    טיפים מעולים, אגב.

    השבמחק
  2. יופי של פוסט

    השבמחק
  3. יש לך בלוג מקסים וכניראה יכול לעזור להרבה אנשים להתלבש טוב יותר ונכון יותר.
    כדילקדם אותו את מוזמנת להגיב בבלוגים אחרים וכך יהיה לך טראפיק רב יותר. הרגשתי צורך לתת לך תא העצה הזאת :) מקווה שזה בסדר.

    הרי חבל לכתוב בלוג מוצלח שלא הרבה אנשים קוראים...

    השבמחק
  4. תודה רבה!!! גם על המחמאות וגם על העצה! אני מאד מעריכה את זה!
    אני בשלבים של העברת הבלוג לתפוז;
    החל מיום חמישי האחרון אני מנהלת-שותפה של פורום אופנת נשים (את מוזמנת לבקר ולהגיב) ואני כבר רואה שיש שם חשיפה רחבה יותר.
    (הבלוג הזה ימשיך להתעדכן...מיד כשאסיים את העברת הקבצים אחזור לפוסטים חדשים)

    השבמחק

נו?? אז מה חשבת? (-: