יום שלישי, 13 ביולי 2010

מה לך, ילדה?

דקוטה פאנינג - למי שלא נתקל- גדלה מול המצלמות ונחשבה לילדת פלא בתעשיית הקולנוע. לאחרונה היא מקבלת פוקוס מחודש- בגיל הבשל של 16- עם יציאתם של 2 סרטים בהם לקחה חלק; Eclipse מסאגת twilight הפופולארית, והסרט The runaways עם קריסטן סטיוארט שמשתתפת גם היא בסאגה, ונחשבת כרגע ל-IT Girl רצינית.
הפוסט הזה טומן בחובו סיכון קל עבורי... שאשמע טרחנית ומיושנת; אבל איזה תענוג לראות ילדה בת 16, שממש נראית בת 16!
כפי שאני 'מטיפה' לנשים שעליהן להתלבש בהתאם לגילן ולא לנסות להתלבש כמו בתן הצעירה, כך אני חושבת שילדות ונערות צעירות יכולות וצריכות לפתח חוש אופנתי מבלי להפוך ללוליטה סקסית.

נכון... קשה לנחש מהתמונות במגזין או על השטיח האדום את גילה המדוייק, אבל אין ספק שהיא לא נראית "אישה". גם כאשר היא מגונדרת ומאופרת הכל נעשה במידה; האיפור עדין, הלבוש לא סקסי מידי והמראה בדרך כלל רך, נקי ולא עמוס.
אני מודה, 16 נשמע לי צעיר מידי גם בשביל זה... אבל היא "בתעשייה" ולכן הדין קצת שונה. מעניין אם זו היא - בעלת הדעה, או שיש לה הורים שמציבים גבולות... (אולי זה גם אינטרס של האולפנים, לשמור אותה ילדה?... סתם תוהה).
בכל אופן, אני בהחלט חושבת שהמראות שלה על השטיח האדום יכולים להוות השראה לנערות ונשים צעירות שצריכות 'תלבושת ליציאה' או לאירוע.












משמח במיוחד לראות כי גם כאשר היא 'לא בתפקיד' יש לה קול אופנתי משלה וסגנון שהולם את גילה (שוב, פחות או יותר..)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: