יום חמישי, 17 בדצמבר 2009

הפתעות משמחות

לאחרונה יצא לי להיות מתנת יום הולדת. בחורה מקסימה החליטה להעניק לאחותה פגישת ייעוץ איתי כמתנה ליום ההולדת. איזה רעיון מקסים!
תמיד חשבתי שמתנה צריכה להיות משהו שהמקבל לא היה מפרגן לעצמו ומשהו משמח.
היה מפגש נפלא! היתה ביננו כימיה, היא היתה פתוחה לקבל ביקורת וטיפים ויצאתי (לאחר כ-4.5 שעות) בתחושה ממש טובה. אבל כשקיבלתי את המייל שאותו אחלוק איתכם, ממש הופתעתי והתרגשתי. בשביל זה בדיוק רציתי מלכתחילה לעסוק בתחום הזה; לגרום לאנשים לאהוב את עצמם קצת יותר (או שוב...) בעזרת כלים פשוטים לשדרוג מיידי. זה משמח אותי שיש לי את היכולת וההזדמנות לעשות את זה תוך עיסוק בתחום שאני כל כך אוהבת ושתמיד הביא לי כיף גדול.
אבל לא פחות חשוב מזה, התרגשתי מהפרגון; מעטים האנשים שהיו טורחים לכתוב מייל שכזה:
רק רציתי לכתוב לך שאני מאוד מודה לך.
זו הייתה המתנה המוצלחת ביותר שאי פעם נתתי.
אפרת ממש אהבה את המפגש איתך וזה מאוד ריגש אותה.
היא נהנתה מאוד. ואני חייבת לומר, שגם עזרת לה.
למעשה, היא די טחנה לי על זה, אני חושבת ששמעתי יותר משעתיים
בסך הכולל של מה שהלך ביניכן.
אני באמת שמחה בשבילה.
ואם לא איכפת לך, וברשותך. גיליתי עוד הרבה מאוד נשים שגם רוצות סטיילינג
אז האם זה בסדר להעביר את המייל שלך לאחרות ?
ושוב תודה
תודה לך!!

תגובה 1:

  1. כמה נחמד ונעים לקרוא!

    אני אוהבת מאוד את המכתבי תודה הכנים האלה.
    אותי תמיד מצחיק שאני המתנה ליום ההולדת. אני מרגישה כמו בארבי (להבדיל אלפי הבדלים כמובן)

    השבמחק

נו?? אז מה חשבת? (-: