יום שישי, 13 באוגוסט 2010

דעי את גופך

בפוסט ישן ציינתי כי כמעט כל פריט שיש לנו בארון ניתן ללבישה באופנים רבים והצגתי פריטים זהים בסטיילינג שונה. הפעם אני ניגשת להשוואה מזוית קצת אחרת; שמלה שנראית טוב על חברתך לא בהכרח תחמיא לך או לא בהכרח תעביר את אותו המסר... בין אם אלו הגזרה שלך/של הבגד, הצבעוניות או האופי של הבגד (שוב, גם שלך), לימדי מה מתאים לך ומה 'עובד' ולא פחות חשוב- מה לא עובד!















דעי מה את משדרת באופן טבעי; השמלה הורודה של גוצ'י נראית "אופנתית" על ג'נוארי ג'ונס ואילו על טאראג'י הנסון נראית סקסית ופחות משדרת "אופנה-עילית". ומשמאל, קים קארדשיאן - שמתגאה בקימוריה ומשוויצה בהם כדרך קבע- במראה 'בודואר' סקסי ולעומתה, אוליביה פלרמו באותה שמלה של PREEN, יצרה מראה רומנטי וחורפי.

ליב טיילר ומולי סימס 'נתפסו' באותה שמלה (של Mulberry) ומה אומר... מולי סימס נראית עייפה. אין ספק שהאיפור והשיער לא מהמוצלחים, אך זה רק מדגיש את העובדה שהצבעוניות של השמלה פשוט לא נכונה לפיגמנטציה הטבעית שלה; גוון עורה צהבהב יחסית וזה עובד פחות טוב מאשר עם הגוונים של ליב טיילר ועם המראה הכללי שבחרה לשמלה.

















דוגמה זוהרת הרבה פחות- אוה מנדז במראה יומיומי קליל וקיצי, ואילו נטלי פורטמן - שכנראה קנתה את השמלה מבלי למדוד אותה- נראית כמו דודה בשמלה ארוכה מידי, שאינה מחמיאה באופן מיוחד ובשילוב עם הנעליים פשוט יוצרת מראה סתמי.
ולפעמים אותה שמלה יכולה להתאים לאישה צעירה כבת 30 ולאישה בשלה בשנות ה- 40 המאוחרות; ונסה וויליאמם וג'ניפר האדסון, בעלות גוון עור דומה, בחרו בצבע מצוין עבורן ובגזרה שמחמיאה לשתיהן. האיבזור הדומיננטי-רוק'נרולי לעומת זה המעודן יותר, הם שמגדירים את ההתאמה לדור.
ויש בגדים שפשוט לא מחמיאים לאף אחת! ג'סיקה אלבה אמנם מצליחה להיראות 'מתוקה-אדג'ית' משהו, אך זו גזרה שאני לא ממליצה עליה לאף אחת מתחת לגיל 6. הגדילה לעשות מגי גילנהול שיצאה עם אותה שמלה-כחולצה- בגרסה המקומטת ובמראה "הכל בכביסה" קשה.







אז לפני שאת ממהרת לקנות פריט שמצא חן בעיניך כשראית אותו על מישהי אחרת (או בקטלוג עיתון או בחלון), תמדדי! ותחשבי- האם הגזרה נכונה למבנה הגוף שלי? מה אני משדרת בלבוש כזה, והאם לזה התכוונתי? האם הצבע מחמיא לי? האם זה מתאים לאופי שלי ולאופי של המלתחה שלי?


בקרו גם בלי'תלבש בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נו?? אז מה חשבת? (-: