יום שני, 28 בדצמבר 2009

לקראת השנה החדשה, סוג של הימור...

בתקופה האחרונה רבים ממכריי נמצאים בתקופת מעבר; עבודה חדשה (או בין עבודות...), דירה חדשה, מערכת יחסים חדשה, 'החלפת קידומת'... אם עד לפני זמן לא רב חשבתי שהשנה הזו תהיה השנה שלי, הרי שבחודשים האחרונים אני מגלה (ומקווה) שהשנה הקרובה תהיה שנה משמעותית גם לרבים מסביבי.
לקראת השנה האזרחית החדשה, החלטתי שבמקום סיכומים וחשבונות נפש (אופנתיים כמובן), אני אשתף אתכם בפרוייקט בו לקחתי חלק לפני כ-4 חודשים. למה רק עכשיו, אתם שואלים?!? בגלל שהפרוייקט היה חסוי במידה מסויימת, וגם בגלל שאני מאמינה שרונית נכנסת לקטגוריה הזו....של הפורצים בקרוב (היי... אין דבר כזה "עין רעה" כשזה בא מכל הלב!! טפו, טפו, טפו).
אני שמחה שהכירו ביננו ולא פחות שמחה שהיתה לי הזדמנות להיות שם בהתחלה; טוב...זו לא ממש ההתחלה...רונית הספיקה לעשות כל מיני דברים בתחום... אבל זה היה מפגש בפרשת דרכים, ומטרתו היתה מיתוג of some sort.
חברי הצלם רוי פרידמן (מי שעוקב/ת כבר ראה את שמו פה בעבר) הציע לצרף אותי כסטייליסטית לצילומים שהוא סגר לעשות עבור זמרת. זה פחות או יותר מה שידעתי עד שהגעתי לפגישה הראשונה; כמובן שהייתי מלאת התרגשות כי ידעתי שמדובר בפרוייקט חשוב עבורה, שאמור לקדם אותה הלאה.
גיליתי שלהגיד על רונית "זמרת" זה פשוט לא מספיק! ולראיה, הקליקו פה (עיזבו את העובדה שהיא מצחיקה, מוכשרת, ממוקדת ומקסימה...).
זו היתה חוויה מרגשת ומאתגרת שנהניתי מכל שלב שלה; סיעור המוחות, התכנון, הצילומים עצמם וכמובן- התוצאה הסופית. בחרתי לשתף בכמה מהפייבוריטיות שלי (שאינן באתר הנ"ל).


תודה מיוחדת לנטלי (Lila my), המוכשרת והמקסימה שגם לה אני מאחלת שנת פריצה (אמנם נינט 'נתפסה' עונדת תכשיטים שלה. כבוד! אבל שיהיה עוד....)


ולכל חבריי וחברותיי ולמי שמבקר/ת פה, בין אם באופן קבוע או ארעי, אני שולחת איחולים חמים לסיום הולם של השנה האזרחית ולהמון מזל בשנה החדשה (אמרה לי פעם מישהי - מי שיש לו מזל, לא צריך חוץ מזה כלום. כי אז יש לו גם בריאות, אושר וכו'. אימצתי! ).

יום שלישי, 22 בדצמבר 2009

למי שמעוניין לתרום ולהירתם לפני המכירה

לאחר פרסום הפוסט על המכירה "מתלבשות על זה" גיליתי שיש אפשרות להתנדב ולעזור לפני המכירה שמתקיימת בסופ"ש.
הקליקו פה לקבלת פרטים נוספים

יום שני, 21 בדצמבר 2009

אם כבר קונים, אז למה לא למען מטרה טובה?

בואו נהיה כנים לרגע... הרי רובנו יודעים שזו עונת הסיילים, לא? וזה אומר שתכננו לפשוט על אי-אילו חנויות. (טוב... מי שלא ידע/ה, יודע/ת עכשיו ובוודאי כבר זוממ/ת על הרכישה הבאה)
אז אם כבר "מבזבזים", הנה אופציה נפלאה לקנות אופנה ולעשות טוב 'על-הדרך'.

בסופ"ש הקרוב 25-26.12 יתקיים בגני התערוכה בזאר "מתלבשות על זה" של מרכז סיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית ת"א. מעל 400 מעצבים תרמו להם השנה בגדים, נעליים, אקססוריז, תכשיטים, תיקים, כלי בית ועוד המון דברים טובים... לנשים, גברים וילדים.
הבזאר הוא פרויקט אדיר וממלא השראה שכל המעורבים בו – החל מהמעצבים, מאות המתנדבות/ים, האוכל, הסטנדים, הפרסום, העמלות של כרטיסי האשראי... הכל בתרומה!!!

לנוחיותכם, שמתי את רשימת המעצבים בנפרד, בגודל המקמסימלי. זה עדיין קצת צפוף. מחמם את הלב...
(הקליקו להגדלה משמעותית יותר)

יום שבת, 19 בדצמבר 2009

הריון-שיק

חברתי ההריונית ד', עוד בטרם החלה ממש להיראות כאישה בהריון, ביקשה שאכתוב טיפים ללבוש נכון בהריון. שמחתי להיענות לאתגר; תמיד חשבתי שאשה בהריון זה מראה יפה ונהניתי לראות את התפתחות האופנה ההריונית בשנים האחרונות. מכיוון שאני עוד לא התנסיתי, היה נחוץ מעט מחקר מצידי. שמחתי לגלות שהתובנות שהיו לי לפני המחקר נותרו בעינן- בסופו של דבר, כל אישה חווה את השינויים שהגוף שלה עובר בצורה אחרת ולכן זה מרגיש קצת לא הוגן לתת 'חוקים'. למעשה, אין שום צורך לשנות את סגנון הלבוש שלך בעת ההריון, אלא להתאימו למידותייך. מצד שני, הפרופורציות בכל זאת משתנות ובאופן מסויים נוצר הצורך ללמוד להתלבש מחדש. בחרתי להראות כמה סגנונות בכדי לתת קצת השראה וטיפים. השתדלתי להתמקד במראות חורפיים, אבל לא רק... ובנשים שחגגו את הריונן (ואת גופן המתפתח) מבחינה אופנתית. אולי זה יהפוך את החוויה לקלה יותר. לפחות בתחום הזה...
מידות- כלל האצבע אומר שמידת בגד ההריון צריכה להיות זהה למידתך טרום-ההריון, כלומר שאם היית M את ככל הנראה M גם בבגדי הריון. בתמונה משמאל, האחיות לבית קרדשיאן שחולקות בגדים, 'נתפסו' באותה השמלה(של H&M); למרות שיש נשים שיכולות ללבוש בגדים 'רגילים' (במידות גדולות יותר) לאורך רוב ההריון, זה לאו-דווקא מומלץ, במיוחד לא בשלבי ההריון המתקדמים; בגדי הריון מותאמים לגדילה שלך בפרופורציה הנכונה ולכן תיראי בהם קטנה יותר מאשר בחולצה גדולה שאינה בגזרת הריון. מומלץ לרכוש כמה פריטים בסיסיים המיועדים לנשים בהריון ולהמשיך כמה שניתן עם איבזור בעזרת מה שכבר קיים (ג'קטים וקרדיגנים וכמובן נעלים, תיקים, צעיפים, תכשיטים וכו').


לא צריך לוותר על ג'ינס במהלך ההריון! דאגי להצטייד בכמה גוונים וסגנונות אם את נוהגת ללבוש ג'ינס בד"כ. אם מקום העבודה לא מאפשר, או שאת לא רגילה ללבוש ג'ינס, אני ממליצה על ג'ינס אחד כהה, אותו קל יותר להתאים למראה יום-יומי או לשדרג ללילה, בהתאם לאביזרים.











שמלות גבירותיי, שמלות! דרך נוחה ואופנתית להרגיש יפה. בין אם שמלה ארוכה (מקסי) או שמלת מיני לחשיפת רגליים סקסיות, עם מחשוף או בלי, עם ג'קט או קרדיגן מעל (ליצירת קו אורך), בליווי נעלי סטילטו לאמיצות, או נעליים שטוחות לנוחות מירבית.

















מי שנוהגת ללבוש תחתונים מחטבים תשמח לדעת שש כאלו גם לתקופת ההריון ואלו שלא זקוקות ב'רגיל', עשויות למצוא בתחתונים שכאלו את הפתרון המושלם להרגיש קצת יותר נח בגוף שגדל.
וכמובן שאסור לשכוח את המראה האהוב על נשות ישראל, הריוניות או לא- טייץ וטוניקה/חולצה ארוכה. גם פה אפשר להכניס קצת שיק...












זה ברור ונחוץ שיהיה לך נח! ונכון, זה כבד ומסורבל לפעמים... אבל במאמץ לא גדול, ומעט תשומת לב, תוכלי להיראות זוהרת עוד מעבר ל-glow הטבעי... זה בוודאי יעשה אותך מאושרת. וזה, בטוח טוב לתינוק, לא?

מאחלת הריון קל ואופנתי.

יום חמישי, 17 בדצמבר 2009

הפתעות משמחות

לאחרונה יצא לי להיות מתנת יום הולדת. בחורה מקסימה החליטה להעניק לאחותה פגישת ייעוץ איתי כמתנה ליום ההולדת. איזה רעיון מקסים!
תמיד חשבתי שמתנה צריכה להיות משהו שהמקבל לא היה מפרגן לעצמו ומשהו משמח.
היה מפגש נפלא! היתה ביננו כימיה, היא היתה פתוחה לקבל ביקורת וטיפים ויצאתי (לאחר כ-4.5 שעות) בתחושה ממש טובה. אבל כשקיבלתי את המייל שאותו אחלוק איתכם, ממש הופתעתי והתרגשתי. בשביל זה בדיוק רציתי מלכתחילה לעסוק בתחום הזה; לגרום לאנשים לאהוב את עצמם קצת יותר (או שוב...) בעזרת כלים פשוטים לשדרוג מיידי. זה משמח אותי שיש לי את היכולת וההזדמנות לעשות את זה תוך עיסוק בתחום שאני כל כך אוהבת ושתמיד הביא לי כיף גדול.
אבל לא פחות חשוב מזה, התרגשתי מהפרגון; מעטים האנשים שהיו טורחים לכתוב מייל שכזה:
רק רציתי לכתוב לך שאני מאוד מודה לך.
זו הייתה המתנה המוצלחת ביותר שאי פעם נתתי.
אפרת ממש אהבה את המפגש איתך וזה מאוד ריגש אותה.
היא נהנתה מאוד. ואני חייבת לומר, שגם עזרת לה.
למעשה, היא די טחנה לי על זה, אני חושבת ששמעתי יותר משעתיים
בסך הכולל של מה שהלך ביניכן.
אני באמת שמחה בשבילה.
ואם לא איכפת לך, וברשותך. גיליתי עוד הרבה מאוד נשים שגם רוצות סטיילינג
אז האם זה בסדר להעביר את המייל שלך לאחרות ?
ושוב תודה
תודה לך!!