יום שישי, 10 בספטמבר 2010

ללבוש תכשיט...?

לא... לא שכחתי את העברית שלי... אחד הטרנדים לחורף הקרוב (וכמו רבים אחרים, לא בפעם הראשונה) הוא שימוש בצבעים של אבנים יקרות ואבני חן; צבעים רווים ועשירים שיכולים להשתלב במלתחת היום ובמיוחד מתאימים ללילה.
אם בא לך להרגיש חגיגית במיוחד, במקום לענוד תכשיט, ליבשי פריט בסגול אחלמה (במקום לקרוא לו סגול לילך...), ירוק ירקן (Jade), ורוד קוורץ (במקום ורוד שמפניה/ניוד), אדום רובי או ירוק אמרלד... ואם בכל זאת תרצי לאבזר- זהב או כסף תמיד יתאימו.































































































המשך חג שמח ושנה מלאה בצבע!

יום שבת, 4 בספטמבר 2010

מקיץ לסתיו בשלושה שלבים

כשראש השנה בפתח והטפטוף הראשון כבר דווח, אפשר לחוש הקלה (ממש קלה) בעומס החום. לאט לאט נחוש בה גם ביום ולא רק בלילה, אך ככל הנראה זה יהיה 'יום כן-יום לא'... תקופה קצת מבלבלת מבחינת מלתחה והחלטות הרות גורל כמו "מה ללבוש היום?!?". שלושה פריטים יכולים לעזור לנצל את בגדי הקיץ אל תוך הלילות הקרירים ואל הסתיו:
גרביונים, ג'קט (נכניס לפה גם קרדיגן ואפילו חולצה ארוכה מכופתרת...) וצעיף; בין אם ביחד, או כל אחד לחוד.
הפעם אתן לתמונות לעשות את רוב העבודה...


























































































כשאת משלבת פריטים קיציים עם פריטים ארוכים או 'חורפיים' יותר במהותם, הקפידי שלא ליצור קונטרסט גדול מידי ביניהם (זה שמור למי שמיטיבה לשלב, וגם אז לא תמיד עובד); גם בבגדים הארוכים ניתן למצוא בדים קלים ולא בהכרח סוודר עבה או דוגמה/טקסטורה מאד חורפית... כמו אוליביה פלרמו ששילבה מכנסיים קצרים עם חולצה ארוכה עדינה מאד, או דרו ברימור בחצאית מקסי לבנה וחולצת ג'ינס דקה



ובהזדמנות זו מאחלת לכולם שנה טובה ומלאה בסטייל
בקרו בעמוד של לי'תלבש בפייסבוק